آخرین خبرها

مردم در انتخابات 29 اردیبهشت به استقلال و اقتدار رای دادند

به گزارش روز شنبه روابط عمومی آموزش و پرورش استان گیلان به خبرگزاری ایرنا، مهدی حاجتی در جلسه شورای اداری نیروهای ستادی آموزش و پرورش استان، با اشاره به حضور باشکوه مردم در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا افزود: مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری از مطالبات به حق مقام معظم رهبری بود و مردم به خوبی به این مطالبه پاسخ دادند.
وی اظهار داشت: این دوره از انتخابات ریاست جمهوری آوردگاه حضور بالای مردم بود و آموزش و پرورش به سهم خود زمینه مشارکت حداکثری مردم را فراهم کرد.
حاجتی بیان کرد: با وجود اینکه عده ای محدود، منافع جریان خود را در مشارکت حداقلی مردم می دانند ، از مشارکت فرهنگیان و رأی اولی ها عصبانی هستند و با انتشار اخبار کذب درصددند تا کام مردم به ویژه معلمان را تلخ کنند، اما مدیران و جامعه آموزش و پرورش در فرآیند افزایش مشارکت حداکثری با رعایت قانون ، پیشتاز و موفق بوده اند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با نفی درصدبندی اقشار جامعه تصریح کرد: مردم ایران یکپارچه و متحد هستند و دکتر روحانی به عنوان منتخب مردم، رئیس جمهوری همه اقشار جامعه است.
وی در ادامه با اشاره به نرخ بالای مشارکت گیلانی ها در انتخابات 29 اردیبهشت اظهار کرد: این مشارکت بالا، نشان دهنده شعور بالای سیاسی ، تحلیل درست و عنصر زمان شناسی قشرهای مختلف مردم است.
حاجتی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به هجمه ناجوانمردانه برخی جریانات سیاسی به آموزش و پرورش درباره سند چهارچوب اقدام آموزش 2030 یونسکو ، بیان کرد: این سند صرفا یک توصیه نامه است و آموزش و پرورش هیچ تعهدی در اجرای تمام بندهای آن ندارد و اجرای اسناد بالادستی همچون نقشه سند تحول بنیادین و سیاست های کلی ابلاغی مقام معظم رهبری از اولویت های آموزش و پرورش است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان خاطر نشان کرد: مجموعه آموزش و پرورش متشکل از انسان های متعهد و متخصصی است که برای گسترش فرهنگ اسلامی و ایرانی سر از پا نمی شناسند.
در پایان جلسه شورای اداری در احکامی از سوی مدیرکل آموزش و پرورش گیلان، جابر اخلاقی به سمت معاون پرورشی و فرهنگی، نورالله اکبری به سمت معاون آموزش متوسطه و غلامرضا مدبری فر به عنوان معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان منصوب شدند.
استان گیلان دارای بیش از 370 هزار دانش آموز است.
خبرنگار: شادی خورشیدی سدهی ** انتشاردهنده:کبیری
7286/2007

انتهای پیام /*

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا