آخرین خبرها

مردم به اصل نظام متکی و زیر سایه رهبری هستند

اردشیر نوریان  در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما با موضوع ٢٢ بهمن تماشایی افزود :امسال حضور مردم ویژگی‌های متمایزی داشت و اولین پیام آن این بود که آنها علی‌رغم مشکلاتی که در کشور وجود دارد با تمام وجود پای نظام ایستاده اند چرا که انقلاب ناشی از از بصیرت بود و مردم به درستی و به موقع عمل می‌کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس ادامه داد: در ۲۲ بهمن امسال پیرزن، مرد، زن. جوان و بیمار همگی به صحنه آمده بودند و این مسئله بیانگر این است که پیوند حاکمیت و رهبری با مردم گسستنی نیست.

نوریان گفت: مقایسه راهپیمایی ۲۲ بهمن ما به مناسبات دیگر کشورها یک قیاس مع الفارق است. حضور پرشکوه و میلیونی مردم سبب دلگرمی مسئولین است ، پیام راهپیمایی ۲۲ بهمن به مسئولین این است که با همدلی و یکرنگی در زیرسایه رهبر معظم انقلاب می توان همه مشکلات را رفع کرد.

وی اظهار کرد: راهپیمایی باشکوه مردم پیام‌های زیادی داشت و تجمعاتی که در کشور‌های مختلف اتفاق می‌افتد با حماسه‌های کشور ما تفاوت دارد.

نوریان ادامه داد: ما نباید عظمت حضور مردم را کوچک بشماریم. آنها نشان دادند که پای نظام ایستاده اند لذا همه گروه‌ها و جریان‌ها باید بدانند که در سایه وحدت و برادری می‌توانند مسائل کشور را حل کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس بیان کرد: پیام حضور مردم به مسئولان این بود که تنها با یک رنگی و وحدت می‌توانند مسائل کلیدی کشور را حل کنند.

وی گفت: رئیس‌جمهور ایالات متحده در دوران تصدی خود فراز و نشیب‌های زیادی داشته چرا که گاهی ما را تروریست و گاهی گرسنه و گاهی ملتی فهیم تلقی کرده است لذا این امر نشان از بی تدبیری و سست عنصری دشمنان ماست و در واقع حضور مردم به معاندان نظام فهماند که آن‌ها پای نظام ایستاده اند ما نیز نباید اجازه دهیم که متن بر حاشیه غلبه کند.

نوریان با اشاره به اینکه حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تجلی پویایی و زنده بودن گفتمان انقلاب اسلامی ایران است، گفت: مردم همیشه از مسوولان جلوتر هستند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه مردم با تاکید بر مبانیشان حرف‌های خود را با دلسوزی و درایت گفتند، افزود: مردم به اصل نظام متکی و زیر سایه رهبری هستند، آن‌ها در برخی از امور گلایه‌مند و ناراضی هستند و باید مسئولین به فکر آن‌ها باشند.

وی تصریح کرد: مردم از روز اول انقلاب و پس از آن همواره در کنار هم قرار دارد به طوری که، عزت آفرین بودند.

نوریان با اشاره به سه رکن رهبری، مردم و مبانی ارزشی، دینی و اعتقادی گفت: مردم با فرمان و اشاره مقام معظم رهبری به تکلیفشان عمل کردند و به موقع در صحنه حضور یافتند لذا این سه رکن تاکنون به صورت اجزای لاینفک کنار هم قرار گرفته است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به اینکه باید کارآمدی نظام را به رخ جهانیان کشید، افزود: مردم به موقع مسائل را تشخیص می‌دهند لذا اگر می‌خواهیم کشور را آباد کنیم باید نگاهمان معطوف به درون باشد، اگر روزی از مولفه قدرت غافل شویم مسائل و مشکلات برای ما پیش می‌آید، مردم با تاکید بر مبانیشان حرف‌های خود را با دلسوزی و درایت گفتند.

وی با تاکید بر اینکه مردم در ۲۲ بهمن همه مسئولان را خطاب قرار دادند، بیان کرد: ما مسئولان باید به فکر حل مشکلات معیشتی مردم باشیم.

۴۶

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا