آخرین خبرها

امام جمعه آستارا: حماسه ملت ایران در انتخابات توطئه های دشمنان را خنثی کرد

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام کاظم حافظ نیا در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه شهرستان آستارا افزود: ملت ایران اسلامی با مشارکت 73 درصدی خودشان ثابت کردند که همواره پشتیبان ولایت فقیه و وفادار به ارزش های نظام جمهوری اسلامی هستند.
وی با اشاره به اینکه این حضور حداکثری وظیفه منتخبان شورا و ریاست جمهوری را در جهت خدمت رسانی به مردم سنگین کرد، ادامه داد: منتخبان باید به شعارهایی که در ایام تبلیغات می دادند، جامه عمل بپوشانند تا عمران و آبادانی ایران اسلامی را شاهد باشیم.
حجت الاسلام حافظ نیا با تبریک به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، اضافه کرد: مردم باید حرمت ماه میهمانی خدا را نگه دارند و از نیروی انتظامی و مقام قضایی خواستاریم با هنجارشکنان این ماه مبارک در چارچوب موازین قانونی برخورد کنند.
وی اظهار کرد: فعالیت رستوران ها و واحدهای غذاخوری نیز در این شهرستان باید محدود شود و این واحدها بایستی فقط برای مسافران خدمات رسانی کنند.
خطیب جمعه آستارا در ادامه با محکوم کردن جنایات آل خلیفه در بحرین و همچنین اهانت به شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان آن کشور گفت: در پشت پرده این جنایات دولت آمریکا قرار دارد و مردم آزاده و دیندار ایران اسلامی تا زمانی که استکبار و ظلم وجود دارد، شعار مرگ بر آمریکا را سرخواهند داد.
مردم خداجوی آستارا و نمازگزاران پس از ادای فریضه نماز جمعه با فریادهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر آل سعود و مرگ بر اسرائیل جنایت های آل سعود و آل خلیفه را در بحرین محکوم کرده و در حمایت از شیخ عیسی قاسم از مصلای نماز جمعه تا چهار راه حکیم نظامی این شهرستان راهپیمایی کردند.
خبرنگار: یوسف هدایتی ** انتشاردهنده: کبیری

انتهای پیام /*

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا