آخرین خبرها

بهره‌برداری از ۴ پروژه راه روستایی در شهرستان عباس آباد

بهره‌برداری از ۴ پروژه راه روستایی در شهرستان عباس آباد

استان‌ها > مازندران – همزمان با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر ۴ پروژه در راههای روستایی در قالب عملیات آسفالت در شهرستان عباس آباد بطول ۶٫۹۵ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین منطقه  استان مازندران مهندس مقتدر رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان عباس آباد عنوان نمود : موثرترین شرایط برای حمل و نقل ، داشتن یک رویه سالم راه همراه با نصب علائم ایمنی لازم بوده تا بتوان با خیالی آسوده تردد کرد و از جمله اهدافی که این اداره کل برای دستیابی به آن تلاش می کند مطالعه و فراهم نمودن طرح های لازم برای انجام و اجرای رویه های آسفالتی مناسب و اقتصادی بودن آن است.

مهندس مقتدر اظهار داشت: از این رو به منظور تسهیل در امر تردد و افزایش ایمنی محورها اجرای عملیات روکش آسفالت در سطح محور روستایی این شهرستان به اجرا در آمده است.
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان عباس آباد از اجرای عملیات آسفالت شهرک صنعتی سلمانشهر بطول ۴ کیلومتر،آسفالت تیلور سرشرقی بطول ۰٫۸۵ کیلومتر، آسفالت کلاکرده بطول ۰٫۸ کیلومتر، آسفالت کاظم کلا بطول ۱٫۳ کیلومتر این شهرستان خبر داد و گفت : پروژه های مذکور نیز از پروژه های افتتاحی این اداره بوده که در این ایام با حضور مسؤلین شهرستانی به بهره برداری خواهد رسید.
ضمناً تعریض محور اوجاکسر به رز کنار بطول ۴ کیلومتر ، تعریض محور بهنمیر – کیاکلا بطول ۱٫۲ کیلومتر ، بازسازی و مرمت پل روستای هرد آبرود، آسفالت مشارکتی هردآبرود ، بازسازی و مرمت پل روستای پرجور،آسفالت مشارکتی کلاکرده ، آسفالت مشارکتی شهرک صنعتی ، بهسازی و جداسازی پل کاظم رود از دیگر پروژه های افتتاحی این اداره در دهه فجر می باشد .

۴۸

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا