آخرین خبرها

قدردانی فرماندار رشت از مردم برای خلق حماسه پرشکوه در انتخابات

به گزارش عصر چهارشنبه روابط عمومی فرمانداری رشت به ایرنا ، سیروس شفقی در این پیام آورده است: سلام بر ملت شریف ایران اسلامی و مردم سرافراز شهرستان رشت که بار دیگر با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب، با حضور پرشکوه خود در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ، حماسه ای شگفت آفریدند.
وی در این پیام تصریح کرده: مشارکت گسترده و آگاهانه ملت شریف ایران در 29 اردیبهشت، مردم سالاری دینی را تجلی بخشید و گواهی بر هوشمندی، عقلانیت، پایمردی و وفاداری به آرمان های اسلام و انقلاب و تأیید دیگری برای جمهوری اسلامی است.
در ادامه این پیام آمده است: همچنین تدبیر، آگاهی و احساس مسئولیت بالای مردم و مشارکت گسترده در انتخابات منجر به استمرار عقلانیت در اداره کشور شد و این انتخابات امید و نشاط مضاعفی بین آحاد ملت به خصوص جوانان پدید آورد.
فرماندار رشت در این پیام خاطرنشان کرده: اعتماد دوباره مردم به دولت تدبیر و امید، رسالت دولتمردان را صد چندان کرده و تجربه نشان داد که با پرهیز از شعارگرایی می شود در عمق جان مردم نفوذ کرد و خدمات بی منت ارائه داد.
در پیام فرماندار رشت افزوده شده: استمرار دولت تدبیر و امید نوید بخش افق های طلایی در عرصه های مختلف خواهد بود و بدون شک آسیب شناسی عملکرد گذشته و بهره گیری از خرد نخبگان، اعتماد جوانان و توجه به مولفه های دیگر چراغ راه خواهد بود.
فرماندار رشت در این پیام ضمن تبریک پیروزی حجت الاسلام روحانی در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و منتخبین مردم در پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهرستان رشت، از حضور اقشار مختلف مردم ولایتمدار این شهرستان در انتخابات 29 اردیبهشت که زمینه ساز خلق چنین حماسه بزرگی شد، تشکر و قدردانی کرد.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، جمعه گذشته 29 اردیبهشت ماه در سراسر میهن اسلامی برگزار شد. بنا به اعلام ستاد انتخابات کشور، حجت الاسلام حسن روحانی با کسب 23 میلیون و 549 هزار و 616 رای به عنوان دوازدهمین رئیس جمهوری اسلامی ایران برگزیده شد.
تعداد آراء مأخوذه‌ حجت الاسلام روحانی در گیلان، یک میلیون و 43 هزار و 285 نفر شامل 69.3 درصد از آراء مردم استان است.
دریافت خبر: سلیمانی**انتشاردهنده: کبیری
7296/2007

انتهای پیام /*

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا