آخرین خبرها

طلا در بازارهای جهانی ریخت

 به گزارش خبرآنلاین هر چند قیمت طلا در بازارهای جهانی با کاهشی نسبی روبرو شد اما قیمت ها در بازار ایران چندان تحت تاثیر قرار نگرفتند و نوسانات در این حوزه اندک بود.

تحلیلگران معتقدند تقویت نسبی ارزش دلار آمریکا موجب شد تا قیمت طلا در آغاز مبادلات امروز پنجشنبه با کاهش نسبی روبرو شود.

ارزش دلار آمریکا در برابر ارزهای معتبر بین المللی که پیش از این به پایین ترین سطح خود در ۳ سال اخیر رسیده بود، امروز پنجشنبه با افزایش روبرو شده و این مساله موجب شده است تا قیمت طلا با افت نسبی همراه شود و به پایین ترین سطح خود در یک هفته اخیر برسد.

بر اساس این گزارش قیمت هر اونس طلا امروز با ۰٫۱ درصد کاهش به کمتر از ۱۳۲۶ دلار رسیده که این پایین ترین قیمت طلا از ۱۲ ژانویه به شمار می رود.

قیمت طلا روز چهارشنبه نیز با افت شدید ۰٫۸ درصدی روبرو شد که این بدترین عملکرد قیمت طلا از ۷ دسامبر به شمار می رود.

امروز قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی ، طرح جدید در بازار با کاهشی در حدود ۳۰۰۰ تومان به یک میلیون و ۵۱۲ هزار و پانصد تومان رسید اما سکه تمام بهار طرح قدیم با چهار هزار تومان افزایش با قیمت یک میلیون و ۴۶۰ هزار تومان معامله شد. هر قطعه نیم سکه و ربع سکه نیز در بازار تهران به ترتیب ۷۳۰ هزار تومان و ۴۲۶ هزار تومان قیمت خورد .

 بر این اساس هر دلار آمریکا در بازار با افزایشی ۳۱ تومانی به قیمت ۴۴۷۹ تومان معامله شد . قیمت یورو نیز تا زمان مخابره این خبر با ۵۳ تومان افزایش برابر با ۵۵۸۰ تومان بود . هر پوند انگلیس نیز در بازار ایران ۶۱۵۴ تومان قیمت دارد.قیمت این ارز نیز ۴۸ تومان افزایش را نشان می دهد.

 هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار با کاهشی کمتر از ۵۰۰ تومان به قیمت ۱۴۰ هزار و هشتصد تومان به فروش می رسد. جدول زیر آخرین تغییرات قیمت سکه را نشان می دهد. 

۳۵۲۲۳

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا