آخرین خبرها

مردم با حضور پرشور در انتخابات، صلح و درکنار هم زیستن را دوباره ثابت کردند

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدعلی نجفی روز دوشنبه در مراسم افتتاح پروژه های بهزیستی استان گیلان در رشت افزود: مردم در سراسر کشور در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در جمعه گذشته 29 اردیبهشت، حضوری باشکوه و گسترده داشتند.
وی با بیان حضور پرشور گیلانی ها در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهار کرد: مشارکت مردم استان در این دوره از انتخابات در مقایسه با کشور 13 درصد بیشتر است.
استاندار گیلان خاطرنشان کرد: در انتخابات جمعه گذشته به طور میانگین در کشور 70 درصد از واجدین شرایط مشارکت کردند که این آمار در گیلان ، نزدیک به 83 درصد است.
وی با بیان این که حجت الاسلام روحانی رئیس جمهوری 57 درصد آراء (میانگین کشوری) را به خود اختصاص داده ، یادآور شد: این در حالیست که در گیلان 88 / 69 درصد به روحانی رای داده اند.
استاندار گیلان اظهار امیدواری کرد که در این دولت با این حضور شایسته مردم در انتخابات، توان کار بیشتری فراهم شود تا بتوانیم بخشی از مشکلات به جا مانده از گذشته را مرتفع کنیم.
نجفی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فعالیت های بهزیستی برای قشرهای مختلف از جمله معلولان، زنان سرپرست خانوار، درمان معتادان و … خاطر نشان کرد: فعالیت برای این افراد به لحظا معنوی و داشتن شغل در بهزیستی زیبا است.
مدیرکل بهزیستی استان گیلان نیز در این مراسم در سخنانی با اشاره به تلاش های دولت یازدهم در بخش های مختلف گفت: در دولت تدبیر و امید در حمایت از آسیب دیدگان و معلولان کارهای خوبی انجام شده است.
محمدرضا پارسی ضمن قدردانی از استاندار گیلان به دلیل حمایت های او از بهزیستی اظهار داشت: برای تجهیز مرکز TC و MTC که امروز افتتاح شده، به حمایت نیاز داریم.
وی با اشاره به فعالیت های بهزیستی استان گیلان برای ترک اعتیاد معتادان خاطر نشان کرد: سال گذشته، 21 هزار نفر برای درمان اعتیاد در مراکز سرپایی و TC تحت پوشش قرار گرفتند.
دو پروژه بهزیستی گیلان شامل استخر شنا و آب درمانی معلولان، مرکز درمان اقامتی معتادان TC (پرهیز مدار) و MTC ( مرکز نگهدای کوتاه مدت به همراه تجویز متادون) امروز (دوشنبه) به بهره برداری رسید.
بیش از 120 هزار نفر از خدمات بهزیستی استان گیلان بهره می برند.
خبرنگار: شادی خورشیدی سدهی ** انتشاردهنده: کبیری
7286/

انتهای پیام /*

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا