آخرین خبرها

مردم تالش پیروزی حسن روحانی را جشن گرفتند

به گزارش روز دوشنبه خبرنگار ایرنا ، فرماندار تالش در این آیین با تقدیر از حضور گسترده مردم در خلق حماسه بزرگ انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی گفت: مردم با حضور حماسی خود در این برهه زمان، عقلانیت و تدبیر را قبول کردند.
سید عیسی مهدوی افزود: 95 درصد مردم تالش در این انتخابات شرکت کردند و جوانان به عنوان بدنه پویا و فعال جامعه در این حماسه بزرگ نقش مهمی ایفا کردند.
وی با قدردانی از عوامل برگزاری انتخابات ادامه داد: از 128 هزار و 913 رای مردم تالش، 89 هزار و 673 رای به دولت تدبیر و امید بود و شمار آرای دکتر روحانی در این شهرستان نسبت به دوره قبل،13 هزار رای بیشتر شده است.
رئیس ستاد انتخابات روحانی در تالش نیز در این جشن گفت: مردم تالش مشارکت بالایی در این انتخابات به ثبت رساندند و این امر از آگاهی و بینش والای آنها حکایت دارد.
منصور یوسفی افزود: مردم با شرکت گسترده و خلق حماسه بزرگ نشان دادند که می خواهند مردم سالاری دینی در کشور حاکم باشد.
در ادامه این آیین که تعدادی از منتخبان شوراهای اسلامی تالش نیز حضور داشتند برنامه های متنوع فرهنگی، هنری و موسیقی اجرا شد.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی همزمان در 29 اردیبهشت ماه در کشور برگزار شد.
تالش با بیش از 190 هزار نفر جمعیت، چهار بخش، 9 دهستان و پنج شهر در شمال غرب استان گیلان قرار دارد و 95 درصد مردم این شهرستان در انتخابات 29 اردیبهشت ماه مشارکت کردند.
خبرنگار: سید جلال سید محمدی ** انتشار : نصراله ابراهیمی
7106 / 7124/6070

انتهای پیام /*

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا