آخرین خبرهااجتماعیاسلایدرخبر داغ

سرپرست فرمانداری شهرستان شفت در جلسه ستاد مدیریت کرونا شهرستان مطرح کرد: تنها راه ثبات و آرامش شهرستان در بیماری کرونا رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی است

بیماری کرونا

بعد از تعطیلی یک هفته ای و اخذ تعهد بهداشتی؛ استفاده از ماسک در بازارهای هفتگی افرایش یافته است

خدمت دهنده و خدمت گیرنده در ادارات ملزم به استفاده از ماسک هستند

به گزارش تدبیرشرق، جلسه ستاد مدیریت کرونا شهرستان شفت به ریاست محمد حسن پور سرپرست فرمانداری شهرستان برگزار شد.

سرپرست فرمانداری شهرستان شفت در ابتدای صحبت‌های خود با اشاره به قیام خونین مردم قم در ۱۹ دی ماه و سالروز درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی و سردار حاج قاسم سلیمانی و میرزا تقی خان امیر کبیر گفت: شخصیت‌ این بزرگواران همواره در مسیر رشد و اعتلای کشور و حرکت در مسیر وحدت و همدلی و مبارزه با استعمار و منشا خدمات و برکات بسیاری برای کشور بوده است.

در ادامه سرپرست فرمانداری شهرستان شفت تنها راه ثبات و آرامش شهرستان در بیماری کرونا را رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی عنوان کرد و گفت: وضعیت کرونا همچنان شکننده است و رفتار شناسی ویروس نشان داده است اگر کوچک‌ترین غفلتی صورت بگیرد مجدد به دوران پیک بیماری و افزایش مبتلایان و مرگ و میرها برخواهیم گشت.

وی با تأکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در تمام ادارات شهرستان گفت: خدمت دهنده و خدمت گیرنده در ادارات ملزم به استفاده از ماسک هستند و در مورد حفظ سلامت جامعه نباید مماشات صورت بگیرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان با بیان اینکه ملاحظات باید کنار گذاشته شود گفت: مسؤولیت و نظارت در این خصوص برعهده روسای ادارات است.

حسن پور با بیان اینکه هم اکنون شهرستان شفت در وضعیت زرد قرار دارد و با توجه به اضافه شدن وضعیت آبی در تقسیم بندی ها افزود: اگر شهرستان شفت با رعایت بیشتر دستورالعملها به وضعیت آبی برسد؛ محدودیت مشاغل و اصناف برداشته خواهد شد و صرفا ممنوعیت تردد ۹ شب تا ۴ صبح ادامه پیدا می‌کند.

سرپرست فرمانداری شهرستان شفت از اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان خواست تا پیگیر دریافت تسهیلات توسط مشاغل آسیب دیده کرونا بویژه واحدهای گردشگری باشند. ایشان ادامه داد: گروه‌هایی مانند تالارهای پذیرایی که اقتصاد و معیشت آنها در طی یکسال گذشته آسیب دیده اند می‌توانند از تسهیلاتی که دولت برای آنها تعیین کرده برخوردار شوند.

حسن پور همچنین از همکاری نیروی انتظامی و شهرداری و شبکه بهداشت در مورد بازارهای روز تشکر کرد و گفت: بر طبق گزارش شبکه بهداشت شهرستان استفاده از ماسک و رعایت دستورالعملها در بازارهای روز هفتگی افزایش پیدا کرده و هدف این است تا در کنار کسب و کار و دایر بودن بازار ؛ سلامت مردم نیز تامین شود.

سرپرست فرمانداری شهرستان شفت در انتها با اشاره به تعهد نامه بهداشتی کسبه بازار هفتگی گفت: شهرداری شفت و شبکه بهداشت ضمن نظارت کافی و اتخاذ رویه ارشادی بر رعایت دستورالعملها در بازار اقدام خواهند نمود.

/روابط عمومی فرمانداری شفت

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا