آخرین خبرهااسلایدرخبر داغفرهنگی و هنری

آیین‌افتتاحیه ی دبیرخانه جشنواره عکس قهرمانان ورزشکار المپیک ویژه ایران در لاهیجان

المپیک ویژه ایرانمراسم آیین افتتاحیه دبیرخانه جشنواره عکس قهرمانان ورزشکار المپیک ویژه ی ایران در روز پنج شنبه 27 شهریور در حاشیه اسخر لاهیجان برگرار گردید.

این مراسم به میزبانی کانون سندرم داون شرق گیلان و با همکاری همکاری انجمن‌سینمای جوان‌ایران دفتر لاهیجان و با حضور‌ مرتضی پیله ور جاوید مدیرعامل کانون سندرم داون شرق گیلان ، پروفسور دادخواه رئیس المپیک ویژه ایران ، هاجر بایرامی رئیس اداره بهزیستی لاهیجان ، ساسان عادلی رئیس انجمن‌سینمای‌جوان ایران -دفتر لاهیجان ، عکاسان فعال انجمن سینمای جوان لاهیجان و جمعی از خانواده های محترم و اعضای کانون سندروم داون شرق گیلان افتتاح و برگزار گردید.

در این برنامه اعضای محترم کانون سندروم دان شرق گیلان زیر نظر عکاسان انجمن سینمای جوان لاهیجان آموزش مقدماتی عکاسی را فرا گرفتند که قرار است این برنامه آموزشی تداوم داشته باشد .

«فعالیت های بدنی و بازیها» در توانمندسازی ، استقلال و ارتقاء کیفی زندگی افراد با اختلالات ذهنی و هوشی )آی دی(، دارای جایگاهی ارزشمند و والائی است. شرایط خاص دوران پاندمی ویروس کرونا، همایش بازیها و و فعالیت های بدنی را برای ورزشکاران المپیک ویژه محدود کرده است. از این رو ، المپیک ویژه ایران بر آن است تا با برگزاری جشنواره های فرهنگی و هنری، پویایی عزیزان ورزشکار را به چالش بکشاند. در این راستا نخستین “جشنواره عکس قهرمانان المپیک ویژه ایران ” را با محوریت ” زندگی شاد و پویا و قهرمانانه ” برگزار کند.

محورهای موضوعی جشنواره: 1 .بازنشر صحنه های زیبا از احساسات و هیجان برگزاری همایش های بازیهای المپیک ویژه ایران و حضور داوطلبان 2 .جلوههای ایثار خانواده های این عزیزان در مواجه با موضوع المپیک ویژه 3 .نشان دادن مسائل و مشکلات اجتماعی و موانع پیرامون ورزشکاران المپیک ویژه 4 .نگاه زیباپسند ورزشکاران به محیط زیست ، زندگی شهری ، طبیعت و در کل هر عکسی که این عزیزان گرفته باشند و از نظر شان زیبا باشد.

 قابل ذکر است که نخستین “جشنواره عکس قهرمانان المپیک ویژه ایران ” را با محوریت ” زندگی شاد و پویا و قهرمانانه ” در دو بخش فنی و هنری با حمایت انجمن سینمای جوانان ایران- دفتر لاهیجاتن ، ستاد مرکزی المپیک ویژه ایران و با همکاری کانون سندرم داون گیلان برگزار خواهد شد.

المپیک ویژه ایران

المپیک ویژه ایران

المپیک ویژه ایران

المپیک ویژه ایران

/روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران_دفترلاهیجان

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا