آخرین خبرهااستان ها

استاندار گیلان: شهادت سردار سلیمانی موجب تقویت انسجام ملی می شود

انسجام ملی

استاندار گیلان گفت: شهادت سردار بزرگ اسلام حاج قاسم سلیمانی، موجب تقویت انسجام و وحدت ملت ایران می شود.
به گزارش تدبیرشرق؛ دکتر ارسلان زارع در حاشیه تظاهرات محکومیت و ابراز خشم و تنفر مردم انقلابی علیه استکبار جهانی و آمریکای جنایتکار در به شهادت رساندن سردار حاج قاسم سلیمانی که با حضور باشکوه مردم رشت برگزار شد، شهادت این سردار را به ملت بزرگ ایران تسلیت گفت و اظهار داشت: به یقین شهادت ایشان موجب انسجام بیشتر ملت بزرگ ایران خواهد شد.
وی ادامه داد: به سبب شهادت سردار سلیمانی نه تنها دل های ملت ایران ، بلکه همه آزاد اندیشان جهان جریحه دار و موجب اندوهگینی آنان شد .
نماینده عالی دولت در گیلان به تضاهرات امروز محکومیت و ابراز خشم و تنفر مردم انقلابی ایران علیه استکبار جهانی در نقاط مختلف کشور اشاره و بیان کرد: دیگر ملت‌ها نیز این جنایت بزرگ را محکوم می‌کنند.
وی تصریح کرد: شهادت این سردار بزرگ موجب تقویت انسجام و وحدت ملت ایران می شود.
دکتر زارع با بیان اینکه سردار شهید سلیمانی همواره در مسیر صیانت و حفاظت از ملت بزرگ ایران نقش های مهمی ایفا کرده، گفت: ایشان هیچگاه از اذهان مردم فراموش نمی شود.
وی خاطرنشان کرد: حرکت پلید و جنایتکارانه آمریکایی ها در به شهادت رساندن سردار سلیمانی، دور از ذهن نبود زیرا آنها همواره از حرکت های تروریستی حمایت می کنند.
استاندار گیلان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را نماد مبارزه با تروریسم بین الملل خواند و افزود: ایشان نماد مبارزه در راستای تحقق آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی بود.
گفتنی است دکتر زارع استاندار گیلان صبح امروز نیز به مناسبت شهادت سردار بزرگ و پرافتخار اسلام و ایران شهید حاج قاسم سلیمانی، پیام تسلیتی صادر کرده بود.
/gilan.ir

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا