آخرین خبرهاتدبیر ورزشی

وساطت و تلاش اسماعیلی برای بازگشت دانشگر

مذاکره با مجیدی، غلامپور و کمالوند در تمرین؛

تدبیرشرق/پس از درگیری میان محمد دانشگر با فرشید اسماعیلی که در دقایق پایانی بازی با پیکان رخ داد، مدافع آبی پوشان با دستور مستقیم فرهاد مجیدی از تیم کنار گذاشته شد و حتی ظاهرا آبی پوشان به دنبال معاوضه او با یکی از بازیکنان مدنظر خود هستند.

آنگونه که رسانه ها نوشته اند، دانشگر پس از پایان بازی با بهزاد غلامپور مربی دروازه بان های استقلال به جر و بحث پرداخته و به حالت عصبانی رختکن تیم را ترک کرده و پس از آن نیز و در مقابل اتوبوس تیم، با یکی از هوادارانی که در آنجا حضور داشته، درگیر شده است.

هت تریک دانشگر در درگیری ها باعث شد تا فرهاد مجیدی این بازیکن را در اختیار باشگاه قرار داده و آنها به دنبال معاوضه دانشگر با یکی از بازیکنان مدنظر مجیدی باشند.

به نظر می رسد در تمرین امروز استقلال، فرشید اسماعیلی که دوستی چندساله ای با دانشگر داشته و این مدافع با خود او در دیدار با پیکان دچار درگیری لفظی شد، به دنبال وساطت برای بازگشت دانشگر به تمرینات تیم بوده است. تصاویری از صحبت های او با مجیدی، غلامپور و کمالوند منتشر شده که خود این فرضیه را به شدت تقویت می کند.

از عکس های تمرین استقلال اینگونه به نظر می رسد که اسماعیلی پس از صحبت با فرزاد و فرهاد مجیدی، به دنبال پادرمیانی برای بخشش دانشگر بوده است. او حتی دقایقی را نیز با بهزاد غلامپور به صحبت پرداخت تا احتمالا پیام عذرخواهی دانشگر را به او ابلاغ کرده و به نوعی غلامپور نیز با گذشت از اتفاقات پیش آمده، زمینه ساز بازگشت این مدافع اخراجی به تمرینات باشد.

البته مذاکره با مجیدی و غلامپور پایان تلاش های فرشید اسماعیلی نبوده است. او دقایقی را نیز با فراز کمالوند مدیرفنی استقلال به صحبت در این خصوص پرداخت و از آنجایی که رابطه فرهاد و فراز خوب است، اسماعیلی این شانس را نیز امتحان کرده تا شاید کمالوند در این قضیه وساطت کرده و مانع از جدایی دانشگر شود. فرشید اسماعیلی امروز در تمرین آبی پوشان تقریبا با تمام اعضای کادرفنی استقلال به صحبت پرداخت تا دانشگری که به نظر می رسد بابت رفتارهایش سخت پشیمان است، به تمرینات این تیم بازگردد.

به هر حال دانشگر که یکی از مدافعان خوب و گلزن لیگ به شمار می رود، در سالهای گذشته بارها از سوی مربیان استقلال اخراج شده که این مسائل، جنبه های فنی بالای او را تحت الشعاع قرار داده است. این مدافع در موارد گذشته پس از عذرخواهی به تمرینات بازگشته است و باید دید تلاش های فرشید اسماعیلی چه نتیجه ای در پی خواهد داشت و فرهاد مجیدی این بار نیز از حاشیه هایی که دانشگر ایجاد کرده می گذرد یا چوب خط های این مدافع پر شده است.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا