آخرین خبرهاتدبیر ورزشی

دل پاتوسی برای هواداران تنگ شده است

پاتوسیآیاندا پاتوسی می گوید یک روز به تیم سابقش یعنی استقلال باز خواهد گشت چون می‌خواهد با این تیم قهرمان شود.پاتوسی یکی از بازیکنانی بود که هواداران هرگز دوست نداشتند از تیم‌شان برود.

به گزارش تدبیر شرق؛ آیاندا پاتوسی بازیکن سابق استقلال شروع خوبی با بن یاس در امارات داشته است. او که قرار بود در جمع آبی ها بماند ولی سرانجام به امارات رفت، فصل را با گلزنی برای این تیم شروع کرد. او یک پاس گل هم داده و کلا حضوری مثبت در تیم جدیدش داشته است.
پاتوسی درباره آخرین شرایطش در بن یاس و امارات توضیح می دهد: «سه بازی در لیگ کرده ایم که حاصل آن دو مساوی و یک برد است. موفق شدیم در هفته سوم اولین برد خود را مقابل تیم قدرتمند الوحده به دست بیاوریم. بازی بسیار زیبا و پرگلی بود. پدرو بازیکن ما موفق شد در این مسابقه ۴ گل بزند. البته تیم الوحده هم در این مسابقه یک پنالتی از دست داد. کلا مسابقه خیلی اتفاق داشت و در دقیقه ۱۰۰ بازی داور بازیکن ما را اخراج کرد. در مجموع بازی بسیار سختی بود و توانستیم  برنده شویم.»

او درباره خودش می گوید: «من در پست هایی که مربی بخواهد بازی می کنم. در بازی الوحده در سمت چپ زمین بازی کردم. در دو بازی اول هم پشت فوروارد بودم. هر جای آقای شفر بخواهد بازی می کنم. البته در کارهای تهاجمی آزاد هستم و این خیلی کمک می‌کند. با بازیکنان کناری هم واقعا راحت هستم.» 

پاتوسی که با منشا رابطه خوبی دارد، درباره مصدومیت این بازیکن می گوید: «به نظر من او بدشانسی آورد. از ناحیه مچ پا مصدوم شده است. گادوین هنوز کامل خوب نشده بود که دوباره بازی کرد و این مسئله باعث شد تا مصدومیتش تشدید شود. با باشگاهش مذاکره کرد و قرار شد تا نیم فصل دور باشد. برای او آرزوی سلامتی می کنم و امیدوارم هر چه زودتر برگردد و بازی های خوبش را انجام دهد. گادوین بازیکن توانمندی است و به نظرم می‌تواند در لیگ امارات موفق شود.» 

آیاندا که در استقلال هم روزهای خوبی را سپری کرد، درباره این تیم هم حرف‌هایی برای گفتن دارد: «از وضعیت این تیم در لیگ برتر خبر دارم و می دانم شروع خوبی نداشتند ولی استقلال با کمک هوادارانش می تواند به بالای جدول برسد و حتی امسال قهرمان لیگ برتر شود. آنها بازیکنان خوبی دارند. من هم دعا می کنم این تیم موفق باشد.»

او رابطه خوبش را با هواداران استقلال حفظ کرده و در این باره می گوید: «هواداران استقلال هنوز پیام‌های محبت آمیز زیادی برای من ارسال می‌کنند. رابطه ما قطع نشده است. سابقه نداشته بود در باشگاهی بازی کنم که اینقدر هوادار خوب داشته باشد. آنها چه در زمان حضورم در استقلال و چه حالا خیلی حمایت می‌کنند. می‌دانم که یک روز دوباره به استقلال باز خواهم گشت چون کارهای زیادی داریم که هنوز انجام نداده‌ایم. دوست دارم با این تیم یک روز قهرمان شوم، حالا فرقی نمی‌کند قهرمان چه جامی. دلم برای هواداران استقلال تنگ می‌شود. خاطراتم را در این باشگاه فراموش نمی‌کنم و امیدوارم یک روز دوباره با هم همکاری کنیم.»

/خبرآنلاین

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا