آخرین خبرهااسلایدرسیاسی

اولین جلسه حزب مجمع ایثارگران اصلاح طلب استان گیلان برگزار شد / حجت الاسلام دکتر امینی: بنای این حزب زنده نگه داشتن ارزشهاست.

ایثارگران

به گزارش تدبیر شرق, اولین جلسه حزب مجمع ایثارگران اصلاح طلب ( تشکیلات گیلان ) روز شنبه ۱۳ مهرماه ۹۸ با حضور جمعی از دبیران استانی احزاب اصلاح طلب استان و اعضای حزب، به ریاست دبیر این حزب، حجت الاسلام والمسلمین دکتر امینی برگزار شد.

در این جلسه ابتدا دبیر این حزب ، در رابطه با تشکیل حزب گفتند و اینکه بسیاری از ارزشها متاسفانه در این سالها توسط افراد سودجو مصادره شده است ، در صورتیکه این ارزشها مثل ولایت فقیه ، ایثارگری و.. متعلق به همه ملت انقلابی می باشد .

امینی افزود: بنای این حزب زنده نگه داشتن ارزشهاست و حرکت آن از زمانی آغاز شد که در سالروز عملیات کربلای پنج ، جمعی از دوستان به ملاقات آیت الله هاشمی(ره) و آقای خاتمی رفتند و قرار شد در قالب یک تشکل ارزشی دوستان را جمع کنند و بر اساس مرام نامه و اساس نامه اهداف را پیش ببرند.
دبیر حزب مجمع ایثارگران اصلاح طلب استان گیلان درقسمت پایانی سخنان گفت: ما بنا داریم به امید خدا شورای مرکزی را در استان گیلان تشکیل بدهیم و تشکر می کنیم از دوستان عزیز که در جلسه حضور دارند و همچنین بعضی از دوستانی که به عنوان مهمان به ما افتخار دادند و تشکر ویژه از جناب آقای سعید آقایی به جهت همکاری برای تشکیل این جلسه را دارم.

/پایگاه تحلیلی خبری گیلان نوا

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا