آخرین خبرهاسیاسی

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی: انتقاد لاریجانی از صداوسیما مطالبه نمایندگان بود/ صداو سیما بیشتر از این حیثیت خود را از بین نبرد

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: لاریجانی، رییس مجلس است و نمایندگان مجلس نیز حق دارند که به صداوسیما انتقاداتی را داشته باشند.

«غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی»، نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، درباره شکایت مجری صداوسیما از رئیس مجلس گفت: مجری صداوسیما با تحریک دیگران، بحث شکایت را مطرح کرده بود. مجری صداوسیما به مجلس دعوت شد و او به هیچ عنوان در فضای مدنظر دیگران یعنی شکایت از رئیس مجلس قرار نداشت. چراکه به هرحال لاریجانی، رئیس مجلس است و نمایندگان مجلس نیز حق دارند که به صداوسیما، انتقاداتی را داشته باشند.

وی افزود: در این زمینه شیطنت‌هایی در پشت این ماجرا صورت گرفته است. بنده اطلاع ندارم این مجری از لاریجانی شکایت کرده یا خیر. خود وی اعلام کرده ظاهرا شکایتی مطرح شده بود. امیدوارم صداو سیما بیشتر از این حیثیت خود را از بین نبرد و وجهه خود را حفظ کند.

جعفرزاده ایمن‌آبادی درباره نحوه برخورد لاریجانی با این موضوع چگونه بوده؟ نیز بیان کرد:لاریجانی بزرگتر از این صحبت‌هاست که یک مجری غیر مطرح بخواهد، برای او ایجاد زحمت کند.

وی ادامه داد: لاریجانی درست است که زمانی در صداوسیما فعالیت می‌کرد اما در حال حاضر صداوسیما جای نقد و انتقاد دارد چراکه بسیاری از افراد نیز از صداوسیما انتقاد می‌کنند. از سوی دیگر تعدادی از نمایندگان مجلس نیز به لاریجانی گله کرده بودند که او باید به عنوان رئیس مجلس، مدافع حقوق نمایندگان باشد. بنابراین لاریجانی به نوعی دغدغه نمایندگان و انتقاد آنها را منعکس کرد. بسیاری به لاریجانی گفتند در موضوع صداوسیما، وی محافظه کاری می کند بنابراین او به نوعی در پاسخ به تقاضای تعدادی از نمایندگان، از صدا و سیما انتقاد کرد.

خبرنگار: آزاده رحیمی

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا