آخرین خبرهااستان ها

عضو شورای شهر رشت: برای طرح شب های روشن تنها چند لامپ اضافه شد/ اجازه دستفروشی در ساعاتی محدود در پیاده راه داده شود یکصدمین جلسه شورای اسلامی شهر رشت در غروب هفدهمین روز از ماه تیر در ساختمان شورا برگزار گردید.

شهررشت

بهراد ذاکری به‌ عنوان ناطق اول جلسه با اشاره به وضعیت کیفیت آسفالت شهر رشت، اظهار داشت: مواردی در سطح شهر دیده می‌شود که با کیفیت بسیار پایین آسفالت صورت می‌پذیرد که شهردار محترم رشت می‌بایست به این موضوعات نظارت داشته باشند.

وی همچنین با اشاره به آسفالت خیابان معلم، گفت: به بنده گفته‌اند، راهنمایی و رانندگی اجازه نمی‌دهد که بیش از دو روز خیابان مسدود شود و مجبور هستند که به ‌صورت مرحله ‌به ‌مرحله کار آسفالت را انجام دهند که این موضوع طی تعامل با راهنمایی و رانندگی رفع می‌شود.
وی با اشاره به تعدد خودروهای اطراف سبزه‌میدان بیان داشت: دلیل این تعدد و شلوغی ایستگاه‌های متعدد است و این موضوع سبب بروز مشکلات ترافیکی و وضعیت ناهمگون در این منطقه از شهر شده است
ذاکری پیشنهاد احداث پارکینگ در این منطقه با تملک یک ساختمان را ارائه نمود.
عضو شورای اسلامی شهر رشت همچنین اذعان داشت: سازمان میادین قراردادی را در ۲۳ خردادماه با شهرداری رشت جهت خرید ملکی منعقد کرده است و حال معلوم نیست این سازمان بدون رعایت ضوابط و با استعلام چه کسی ساختمان مذکور را به غیر اجاره داده است؟!
بهراد ذاکری در ادامه تأکید کرد: وظیفه شهرداری ایجاد شغل نیست اما انگشت اتهام در تمامی موارد مربوط و غیر مربوط به ‌سوی شهرداری است.
وی با اشاره به وضعیت گروه موسیقی شهرداری رشت، تأکید کرد: می‌بایست هرچه سریع‌تر وضعیت این افراد مشخص گردد. نمی‌شود که گروهی ۱۵ ماه کار کنند و به یکباره بیکار شوند.
ذاکری همچنین با اشاره به طرح شب‌های روشن در شهر رشت گفت: به نظر بنده تنها چند لامپ بیشتر در سطح پیاده راه روشن شده است! اقدامی که می‌توان در این راه انجام داد این است که از ساعاتی مشخص اجازه دست ‌فروشی اقلام بومی و محلی در محدوده‌های مشخص شده همانند پیاده راه داده شود.

/گیل خبر

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا