استان ها

حاج محمدی شهردار رشت؛شخصاً در جمع مردم حضور پیدا می‌کنم و به امور شهر رسیدگی خواهم کرد

شهردار رشت

دکتر ناصر حاج محمدی شهردار رشت عصر امروز در مراسم معارفه در سالن اجتماعات ناجا با اشاره به عدم توسعه شهر رشت اظهار کرد: زمانی که موضوع کاندیداتوری بنده برای جایگاه مدیریت شهری رشت مطرح شد با بررسی مباحث متعدد متوجه شدم که رشت فاقد برنامه چشم‌انداز و آینده‌نگر است و متأسفانه طی سال‌های اخیر کوتاهی‌های فراوانی انجام‌شده است.

وی با اشاره به ورودی‌های شهر رشت گفت: برای شهرداری رشت با این پیشینه و عظمت، داشتن بدهی میلیاردی اصلاً مناسب نیست و این نوید را می‌دهم که با همکاری و همراهی تمامی مدیران مربوطه با جلوگیری از گسیختگی افکار بتوانیم بهترین‌ها را برای رشت رقم بزنیم.

شهردار رشت با انتقاد از عدم چابک بودن شهرداری رشت افزود: شهرداری رشت با دارا بودن بالغ‌بر چهار هزار نفر پرسنل چابک نیست و این واقعیتی غیرقابل‌انکار است.

حاج محمدی با اشاره به اینکه سالیانه بالغ‌بر بیست میلیون نفر گردشگر وارد رشت می‌شوند، بیان کرد: از ورود این تعداد گردشگر، تنها چیزی که عاید رشت می‌شود توقف دوساعته و افزایش زباله‌ها در سراوان است.

وی با تأکید بر اینکه به سخنان استاندار گیلان پیرامون مباحثی که مطرح کردند توجه می‌کنم، تصریح کرد: وجود تالاب عینک در مرکز شهر امتیاز بزرگی است که در حال حاضر فقط مشکلات و معایب آن نصیب شهر شده و این در حالی است که در بسیاری از کشورهای دنیا با هزینه‌های هنگفت نسبت به ایجاد آب‌بندها و جذب گردشگر اقدام می‌کنند.

شهردار رشت با بیان اینکه به استاندار، اعضای شورا و شهروندان رشت قول خدمت می‌دهم، اذعان کرد: مردم رشت برای دیدن شهردار نباید پشت درب‌های بسته بمانند و بنده شخصاً در جمع مردم حضور پیدا می‌کنم و به امور شهر رسیدگی می‌کنم.

حاج محمدی شهرداری را جایگاهی برای سیاسی بازی ندانست و افزود: در شهرداری رشت نباید به هیچ فرد و جناحی، نگاه خاصی داشته باشیم و تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات شهروندان به کار می‌گیریم.

وی با تأکید بر اینکه شهرداری رشت پس‌ازاین به‌طور دو شیفته فعالیت می‌کنند، تصریح کرد: چهار هزار نفر پرسنل در شهرداری رشت برای سه شیفت نیز کافی بوده و یقیناً هر فردی را در جایگاه خودش مهندسی می‌کنیم و چنانچه فردی شایسته و لایق جایگاهی نباشد نسبت به جابجایی اقدام می‌کنیم.

/به وقت خب

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا