آخرین خبرهااستان ها

برگزاری جلسه مدیریت پسماند و بازدید از پروژه سرمایه گذاری با حضور اعضای شورا و شهردار رشت در پایتخت

جلسه مدیریت پسماند با حضور اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار رشت به ریاست سید حبیب راضی مدیرکل محیط زیست و خدمات شهری سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور برگزار شد.
به گزارش تدبیرشرق به نقل از واحد خبر مدیریت ارتباطات ‌و امور بین‌الملل شهرداری رشت – شنبه ۲۳ مهر ماه ۱۴۰۱ مجید عزیزی، سید حسین رضویان، رضا عاشری و نادر حسینی چهار عضو شورای اسلامی شهر به همراه سید امیر حسین علوی شهردار رشت در راستای پیگیری موضوعات و پروژه‌های مدیریت پسماند استان، جلسه‌‌ای را در پایتخت و به ریاست سید حبیب راضی مدیرکل محیط زیست و خدمات شهری سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور برگزار کردند.
بهسازی لندفیل و تصفیه خانه شیرابه سراوان از مهمترین پروژه‌های مدیریت پسماند استان محسوب می‌شود که مدیریت شهری اعم از شورای اسلامی شهر و شهرداری درصددند با رایزنی‌های گسترده‌، ضمن جذب اعتبارات و پیشبرد هر چه سریعتر اقدامات، موانع اجرا را از میان برداشته و زمینه تسریع در عملیات فیزیکی آن را فراهم نمایند.
لازم به ذکر است پس از پایان این جلسه، اعضای شورای اسلامی شهر به همراه سید امیر حسین علوی شهردار رشت، بازدیدی هم از یکی از پروژه‌های سرمایه‌گذاری مشارکتی خانه‌سازی در شهرداری تهران به عمل آوردند.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا