آخرین خبرهااستان ها

این دیدار‌ها بهانه‌ای است تا با شهدا تجدید میثاق کنیم

فرماندار لاهیجان در دیدار با خانواده شهدا:

تدبیرشرق/ مهندس میرغضنفری فرماندار شهرستان لاهیجان: در دیدار با خانواده شهیدان عیسی مهدی پور و مهدی مهدی پور، با اشاره به دلاورمردی‌های رزمندگان اسلام در طول ۸ سال دفاع مقدس، گفت: ملت بزرگ ایران اسلامی با تقدیم خون فرزندان خود به نظام مقدس اسلامی، هرگز نگذاشتند ذره‌ای از خاک پاک میهن اسلامی مورد تعرض دشمنان قرار بگیرد.

سید اسماعیل میرغضنفری فرماندار لاهیجان با اینکه «شهدا به قدری نزد خداوند آبرومند هستند که خداوند فرموده بخواهید آنچه را که می‌خواهید» تصریح کرد: بیعت با خانواده شهدا وایثارگران تجدید خاطره شهدای انقلاب اسلامی است و این دیدار‌ها بهانه‌ای است تا با شهدا تجدید میثاق کنیم.
وی دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران را وظیفه همه مسوولین نظام دانست و افزود: دیدار با این خانواده از وظایف ذاتی ماست و نسبت به شهدا وادای دین به صبر و مجاهدت‌های خانواده شهداست که عزیزان خود را در راه زنده نگه داشتن ارزشهای اسلامی فدای انقلاب کردند.
وی دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران را ادای دین به آنان و زمینه‌ساز گسترش فرهنگ قدردانی و ارج نهادن به مقام و منزلت خانواده شهدا برشمرد و همواره بر تکریم خانواده‌های شهیدان تاکید کرد.

 

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا