آخرین خبرهااستان هااسلایدر

سهم خواهی با حاشیه سازی برای استاندار؛ ثناگویان دیروز و هرزنویسان امروز

چندی است یکی از مدیران کل برکنار شده استان گیلان که با برکناری وی موجی از شادی در بین نیروهای متخصص اداره مربوطه براه افتاده بود،در تلاش است تا از طریق حاشیه سازی و فشار رسانه ای به استاندار گیلان برای خود پست و امتیاز بگیرد.

البته اینگونه حاشیه سازی ها در کارنامه وی مسبوق به سابقه بوده و در زمان استاندار سابق گیلان نیز با اینگونه اعمال ناصواب توانست بدون حتی یک روز سابقه مدیریت اجرایی به عنوان مدیرکل دولت دوازدهم منصوب گردد و علی رغم ثناگویی و تمجیدها از استاندار سابق با رفتن وی از گیلان شروع به حاشیه سازی رسانه ای برای وی با هدف خوش رقصی برای استاندار جدید نمود!

حمله و تخریب رسانه ای به یکی از فرمانداران سابق غرب گیلان پس از انتصاب و حاشیه سازی برای یکی دونفر از جوانان در شرف فرماندار شدن نیز از دیگر اقدامات شخصی است که در تلاش است تا به زعم خود،دکتر سالاری را تحت فشار قرار دهد.

جالب اینکه شخص مورد نظر که در مدح و ثنا و خم شدن تا به کمر برای بزرگان سیاسی استان صاحب سبک محسوب میگردد تا قبل از سال ۹۲ کاملا ناشناخته بوده و با پیروزی دولت روحانی پرچم خود را رو به باد امید گرفت تا سهمی بیشتر از آنچه لایق بود بستاند!

/گیل خبر

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا