آخرین خبرهااستان ها

حضور فرماندار لاهیجان در عملیات اجرایی ساخت مرکز شبانه روزی سالمندان رودبار

تدبیرشرق/در آئین کلنگ زنی مرکز شبانه روزی سالمندان شهرستان رودبار، معاون سیاسی استاندار گیلان، فرماندار لاهیجان و مسئولان استانی و شهرستانی حضور داشتند.

در این مراسم دکتر زارع معاون سیاسی استاندار گیلان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه به اهمیت نیکوکاری در جامعه اشاره کرد و ضمن تقدیر از خیرین ساخت پروژه مرکز شبانه روزی سالمندان رودبار اظهار داشت: اگرچه نیکی به یکدیگر رویداد و اقدامی فراملی است اما در فرهنگ مردم ایران جایگاه والایی دارد.

وی تصریح کرد: آثار عمل نیک همه نیکوکاران به اعتبار کلام پروردگار متعال،زینت زندگی دنیای و مایه عزت در آخرت است.

زارع با بیان اینکه خیرین با اقدامات خیر خود موجب ماندگاری نام خود و اشاعه فرهنگ خیرات و نیکوکاری می شوند،خاطرنشان کرد:چنین آیین و مراسم هایی فرصت برای انتشار رایحه مهر در بین آحاد مردم و جامعه را فراهم می آورد.

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان در بخش دیگری از صحبت های خود به شاخص های توسعه کشور از جمله شاخص امید به زندگی اشاره و بیان کرد:به دلیل برنامه ریزی و اقدامات دولت جمهوری اسلامی ایران،این شاخص در کشور ارتقاء یافته و نیز مورد تاکید در دولت تدبیر و امید است.

وی با بیان اینکه بیش از ۱۲درصد جمعیت گیلان در گروه سنی سالمندی قرار دارند،افزود:لازم است این شاخص بیش از گذشته در برنامه های اجتماعی و فرهنگی مورد توجه قرار گیرد.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا