آخرین خبرهااسلایدرخبر داغسیاسی

خدمت به مردم و شهر،مهم ترین اولویت شهردار رشت

شهردار رشتحضور سرزده شهردار رشت از مناطق مختلف و سازمان ها سبب شده که امروز خدمت به مردم در اولویت شهرداری رشت قرار گیرد.

مدیران شهرداری اکنون بخوبی می دانند که احمدی هیچ گونه کوتاهی در کار و خدمت رسانی به مردم را نمی پذیرد و به گفته خود،منافع مردم را با هیچ چیز معاوضه نمی‌کند.

تعصب دلی احمدی نسبت به این شهر،همان چیزی است که به آن نیاز داریم،این خصوصیات مثبت آقای شهردار به او این توانایی را داده که مدیرانی را پای کار بیاورد که قدرتمند بوده و تنها هدفشان خدمت به این شهر و مردم آن باشد.

شهردار رشت آنقدر در کار خود جدی است که در برخی موارد بصورت سرزده و بدون هیچ گونه هماهنگی به بازدید از مناطق رفته تا مطمئن گردد که هیچ گونه کوتاهی از سوی هیچ مدیر و کارمندی در خدمت رسانی به مردم صورت نگیرد.

تعارف نداشتن در این زمینه می تواند یکی از نکات بارز احمدی باشد،شهردار رشت از مدیرانی که به آنها اعتماد کرده اکنون خدمت درست و صادقانه می‌خواهد‌ تا بتواند در سریع ترین زمان ممکن شهر را در مسیر توسعه قرار دهد.

بی تردید چنین ویژگیهایی می تواند روندی‌ مثبت و فضای سالمی را در شهرداری رشت حاکم کند،فضایی که تنها هدف آن،رساندن شهر اولین ها به جایگاه واقعی خود است.
با این اوصاف می توان گفت که خدمت به مردم و شهر،مهم ترین اولویت شهردار رشت است…

یادداشت:پویا طوفانی

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا