آخرین خبرها

مسابقات ورزشی آموزشگاه های گیلان پایان یافت

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش گیلان گفت: رقابت های ورزشی آموزشگاه های گیلان با انجام 33 دوره در رشته ها و در مقاطع تحصیلی مختلف پایان یافت.
سیدامیر فرحسینی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این دوره از رقابت ها ، یکهزار و 375 دانش آموز ورزشکار حضور داشتند که از این تعداد ، 480 دانش آموز در بخش دختران در 10 رشته ورزشی و سایر دانش آموزان در بخش پسران و در 12 رشته ورزشی حضور داشتند.
وی اظهار کرد: دانش آموزان شرکت کننده در رقابت های ورزشی آموزشگاه های گیلان ، در رشته های مینی والیبال ، مینی بسکتبال ، تنیس روی میز ، فوتبال ، فوتسال ، بومی محلی ، ژیمناستیک ، طناب زنی ، بدمینتون ، شنا ، هندبال ، دو و میدانی ، جودو و صخره نوردی با هم به رقابت پرداختند.
وی ادامه داد: البته رشته های ورزشی صخره نوردی ، بومی محلی و جودو ، پس از چند سال رکود و وقفه، دوباره در آموزشگاه های گیلان برگزار شد و خوشبختانه استقبال خوبی نیز از این رشته ها انجام شد.
وی بیان کرد: در پایان نیز تیم ها و نفرات برتر رشته های ورزشی انتخاب شدند و به عنوان تیم های گیلان در رقابت های آموزشگاه های کشور که تابستان سال جاری برگزار می شود ، حضور خواهند یافت.
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش گیلان اضافه کرد: دانش آموزان ورزشکار گیلانی سال گذشته در رقابت های قهرمانی آموزشگاه های کشور موفق به کسب سه مدال طلا ، سه مدال نقره و 6 مدال برنز شده بودند.
خبرنگار: حسین مجرد ** انتشار : نصراله ابراهیمی
7285/6070

انتهای پیام /*

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا