آخرین خبرهااستان ها

جواد تمیزکار سخنگوی شورای اسلامی شهر لاهیجان: فقط گفتن از مشکلات کافی نیست ؛ راهکار عملیاتی بدهیم

به گزارش تدبیرشرق، جواد نجار تمیزکار در بیست و چهارمین جلسه شورای شهر با گرامیداشت سالروز شهادت دکتر شهید مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه گفت: یاد و خاطره شهید رنج کشیده انقلاب، آیت الله دکتر محمد مفتح را گرامی دانسته و امیدواریم که شاهد پیوند هرچه بیشتر حوزه و دانشگاه در محور استقلال ملی و تولید علم و فرهنگ بومیِ بدون وابستگی به بیگانگان باشیم.
وی با تبریک هفته پژوهش به تمامی پژوهشگران و محققان ارزنده کشورمان ، افزود : تحقیق و پژوهش فلسفه اصلی کار دانشگاه‌هاست و امروزه تمامی دستاوردهای علمی بشر مرهون تلاش و اهتمام در عرصه پژوهش است.
جواد نجار تمیزکار ادامه داد: بارزترین خدمت پژوهش و پژوهشگران پاسخگویی به مشکلات، نارسایی‌ها و دغدغه‌های مردم جامعه است و باید بیش از گذشته در این مسیر مهم گام‌های ارزشمندی برداشته شود.

وی همچنین ، روز حمل و نقل را به کلیه زحمت کشان این حوزه صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نمود.

جواد نجار تمیزکار با اشاره به اصل صد قانون اساسی ، اظهار داشتند : کلیه اعضای شورای اسلامی شهر در هنگام برگزاری انتخابات بر این اصل قانون و همکاری با مردم برای پیشبرد سریع برنامه های اجتماعی ، اقتصادی ، عمرانی و فرهنگی و آموزشی تأکید داشتیم که در واقع از وظایف ما است . ولی در شرایط کنونی ، به نظر میرسد از این مهم فاصله گرفته و به سمت روزمرگی پیش می رویم که جا دارد با انجام برنامه ریزی و نشست های تخصصی با کارگروه های مختلف در این شرایط که همگی شعار کمک به مسایل و مشکلات اقتصادی کارکنان شهرداری را داریم ضمن جامه عمل پوشاندن به این شعارها ، در راستای اهداف پیش بینی شده اقدام وعمل نماییم .

وی با تأکید بر لزوم استفاده از نظرات و ایده های مردم ، متخصصین و نخبگان شهری در برنامه ریزی های مدیریتی اظهار داشتند : شهر محیطی است با گوناگونی های بسیار و مردم در ارتباط مستقیم با این موضوع می باشند و شهر بعنوان موجودی زنده نیازمند اندیشه پویا است .

جواد نجار تمیزکار با اشاره به اینکه شفاف سازی در همه امور از جمله انتظارات مردم از شورا خصوصاً در حوزه مسئولیت و نظارتی شورا می باشد ، خواستار دوری از مسایل عوام فریبانه و فاصله گرفتن از روزمرگی شدند .
جواد نجار تمیزکار تصریح کرد : با آزمون و خطا نباید شهر را اداره کرد و فقط گفتن از مشکلات کافی نیست ؛ راهکار عملیاتی بدهیم .
وی رسیدن به توسعه پایدار شهر ی را نیازمند برنامه ریزی دقیق و مدون عنوان و از شهردار لاهیجان خواستند بر اساس بودجه و با توجه به فرصت باقیمانده تا پایان سال جاری ، برنامه های کوتاه مدت ، میان مدت و بلند مدت خود را ارائه
نمایند .
جواد نجار تمیزکار با تأکید بر تسریع ارائه طرح ها و بسته های پیشنهادی ، خواستار ارائه لیست پیمانکاران و پروژه های در دست اقدام شهرداری شدند.

وی با اشاره به کاهش دوام آسفالت های انجام شده در سطح شهر ، خواستار نظارت بیشتر و اجرای دقیق و اصولی اجرای لکه گیری آسفالت معابر و خیابان ها به جهت جلوگیری از حیف و میل بیت المال شدند.

جواد نجار تمیزکار هویت طبیعی شهر لاهیجان را بسیار با اهمیت عنوان و افزودند : طبیعت از مظاهر زیبای خداوندی است ومیراثی است که ما امانتدار آن هستیم. میراثی گرانبها که ملزم هستیم از آن محافظت کنیم و آن را به نحو مطلوب به آیندگان انتقال دهیم.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا