آخرین خبرهااستان ها

در جلسه شورای اداری امام‌ جمعه جدید چابکسر معرفی شد

به گزارش تدبیرشرق پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری بخش چابکسر حجت‌الاسلام قاسم ابراهیمی به‌عنوان امام‌جمعه جدید معرفی شد.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه گیلان در مراسم مذکور با اشاره به اهمیت اقامه نماز اظهار کرد: اهتمام همگان برای اعتلا و اقامه نماز در جامعه ضروری است.

وی با اشاره به اینکه انسان‌ها به خاطر هوشمندی و خلاقیتی که دارند می‌توانند نیازمندی‌های مادی خودشان را تأمین کنند، افزود: برای سازندگی انسان‌ها در طول تاریخ حجت‌هایی از سوی خدا فرستاده‌شده و امروز هم زمین خالی از حجت نیست تا به انسان‌ها کمک کنند تا به سمت قله‌های رفیع سعادت و انسانیت حرکت کنند.

حجت‌الاسلام علی اسلامی نژاد نماز جمعه را سنگر وحدت جامعه اسلامی و از برکات انقلاب اسلامی خواند و تصریح کرد: ایمان انسان را از شرک نجات می‌دهد و توحید انسان را به عظمت می‌رساند.

 وی با اشاره به اینکه همه احکام خدا برای ساختن انسان است، افزود: شرک انسان را به‌سوی انحطاط می‌کشاند.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه گیلان با اشاره به اینکه در نماز جمعه امربه‌معروف و نهی از منکر برای رعایت کردن انسان نسبت به تقواست، گفت: شعار اصلی نماز جمعه تقواست و اگر حق نماز جمعه را ادا کنیم به همه برکاتی که نیاز داریم دسترسی پیدا می‌کنیم.

اسلامی نژاد ارج نهادن به نماز جمعه را مورد تأکید قرار داد و افزود: نماز جمعه روح اخوت، محبت و همبستگی را در جامعه استحکام می‌بخشد.

 در این مراسم حجت‌الاسلام قاسم ابراهیمی به‌عنوان امام‌ جمعه جدید چابکسر معرفی و از تلاش حجت‌الاسلام محمود کشاورز امام‌ جمعه سابق این بخش قدردانی شد.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا