آخرین خبرهااستان هااسلایدر

جواد نجار تمیزکار : بمنظور شفاف سازی امور ، شهروندان و اصحاب رسانه در جلسات علنی شورا شرکت کنند

جواد نجار تمیزکار در بیست و دومین جلسه شورای شهرضمن تبریک 17 ربیع الاول سالروز ولادت پیامبر اکرم (ص) و حضرت امام جعفر صادق(ع) و گرامیداشت هفته وحدت ، روزجهانی معلولان را به جامعه معلولان تبریک گفت و با آرزوی سلامتی برای همه این عزیزان اظهار امیدواری نمود: شهرداری برای ایجاد مکان ها و مناسب سازی معابر عمومی برای این عزیزان اقدام مناسبی نماید.
وی با اشاره به ماده 15 (اصلاحی 6/7/1382 ) و بیان اینکه جلسات شوراها علنی و با حضور دوسوم اعضاي اصلی رسمیت می یابد و تصمیمات با اکثریت مطلق آراي حاضرین معتبر است ، اظهار داشت : بر اساس قانون و بمنظور شفاف سازی امور ، شورا آمادگی حضور شهروندان فهیم لاهیجانی را در تمام جلسات شورا دارد. وی از شهروندان و اصحاب رسانه خواست در جلسات علنی شورا شرکت کنند .

سخنگوی شورای اسلامی شهر لاهیجان گفت : بمنظور تبادل اندیشه با مردم ترتیبی اتخاذ تا جلسات هم اندیشی با مردم در طول هر ماه تشکیل و تا در پیشبرد امور از نظرات و خواسته های شهروندان بتوان بیشتر بهره جست .
وی در ادامه به خطرات احتمالی در محل پل سردار جنگل اشاره و از شهردارلاهیجان خواست در صورت امکان پروژه (پل)تکمیل در غیر اینصورت نسبت به آماده سازی و رفع خطر آن اقدام شود.

سخنگوی شورای شهر در پایان سخنان خود با اشاره به اتمام فرصت سه ماهه جایگاه سوخت گازCNG ،گفت : بنده همانگونه که قبلا عرض کردم مخالف ترک تشریفات مزایده هستم و امکانات موجود شهرداری باید با مزایده عمومی در اختیار شهروندان و شرکتهایی که دارای شرایط بهتری هستند، قرار گیرد .

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا