استان هااسلایدرفوری

ابوذر ندیمی: مردم روحانی را انتخاب می‌کنند چون از تحریم و تورم بدشان می‌آید

ابودر ندیمی

مشاور اجرایی سازمان برنامه و بودجه کشور در لاهیجان حضور یافت و در جمع طرفداران دکتر روحانی به سخنرانی پرداخت.

در ابتدا علی بزرگ بشر رئیس ستاد مردمی دکتر روحانی گفت: اینجانب فقط به خاطر خیر مقدم خدمت رسیده ام و قصد سخنرانی ندارم.

علی بزرگ بشر

وی افزود: نمی دانم آقای قالیباف را چه بنامم . ایشان در مناظره اول آقای جهانگیری را مورد خطاب قرار داد و گفت: تا چند روز آینده صداقتت بر همگان مشخص خواهد شد اما دیدید که امروز به نفع کاندیدایی کنار می‌رود البته از ابتدا هم ایشان قصد ماندن را نداشت. ایشان فقط آمده بود یکسری اتهامات به دولت ببندد و برود.

مشاور جوان فرماندار لاهیجان با بیان این مطلب که  آقای ندیمی بعد از یک و سال و نیم سکوت، حتماً امروز حرف های زیادی دارند،تریبون را به ندیمی واگذار کرد .

آنگاه مشاور اجرایی سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: بسیار خوشحالم که در بین شما هستم که امید به فردا دارید شما با حضورتان به حاکمیت اعلام می‌کنید که ما هستیم اگر همین موضوع ، فهم اهل سیاست شود این همه قیل‌وقال نخواهد بود.

ابوذر ندیمی افزود: اینکه دکتر روحانی مورد حمایت همه جوامع می باشد می تواند پاسخی به منتقدانش باشد.

وی اظهار داشت: پیامبر ما پیامبر اخلاق است اما طی این مدت چه بی‌اخلاقی‌هایی را شاهد بودیم.

نماینده ادوار گذشته مردم لاهیجان در مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: نقد کار پسندیده ای است معنی نقد تشخیص سره از ناسره است اما وقتی می گوییم اصلاً کار نشد یعنی دروغ می گوییم چرا که اصلاً خداوند موجودی را بی‌استعداد خلق نکرده است.

ندیمی تصریح کرد: ملت می گوید ما از جنگ بدمان می آید دین هم همین را می گوید. دین ما دین تدافعی است آغازگر نیست دین آمده مردم را هدایت کند.

وی اظهار داشت: مردم  روحانی را انتخاب می کنند چون از تحریم و تورم بدشان می آیداما برخی نانشان در تورم، تحریم و جنگ تعریف شده است.

مشاور اجرایی سازمان برنامه و بودجه کشورادامه داد:  برخی خود را صاحب و وارث ملت می دانند رهبر ما به مشارکت حداکثری مردم در انتخابات سفارش دارد درحالی‌که برخی دوست ندارند مردم مشارکت داشته باشند زیرا  در مشارکت حد اکثری نمی توانند برنده انتخابات شوند حال سؤال اینجاست مگر افتخار ما در انتخاب حکومت جمهوری اسلامی ( در سال ۵۸ )، حضور ۹۸ درصدی مردم نبود؟

وی در پاسخ رئیس ستاد مردمی دکتر روحانی در لاهیجان گفت: برخلاف نظر دوستان من یک سال و نیم سکوت نکرده ام بلکه همراه دولت در سازمان برنامه و بودجه مغز کشور تصمیم گیری می‌کنم.

نماینده مردم شهرستان لاهیجان و سیاهکل در ادوار گذشته با بیان این مطلب که چرا برخی دولت را معطوف به وزارت امورخارجه می دانند گفت: برجام توسط مجلس تأیید شد و دولت هم در اجرای آن همه توان خود را به کار برد و موفقیت هایی به دست آورد، مخالفت با برجام مخالفت با قانون است . اما آیا واقعاً دولت در وزارتخانه‌های دیگر کارنکرده است ؟ می گویند مشکل اشتغال داریم که این حرف درستی است آیا بی کاری فقط در این دولت بوده است؟ وقتی ارتباط ما با کشورهای خارج بسته است و ۳۰ تا ۴۰ درصد اقتصاد ما وابسته به خارج است چگونه می توان همه مشکلات بیکاری را حل نمود؟

وی خاطرنشان کرد: چرا برخی دوست دارند ما مثل گذشته حرف بزنیم ؟ این یعنی انجماد. چرا برخی کارهای خوبی که دولت در بهداشت و درمان انجام داد را نمی بینند؟ هر چند ممکن است مشکلاتی هم باشد چرا برخی وقتی هزار میلیارد تومان دولت در مسکن مهر در سال گذشته هزینه کرد را نمی بینند؟ اگر وزیر یک حرفی زد که من هم معتقدم که آن حرف را نبایستی می زد اما در کارش کوتاهی نکرد.

ندیمی یادآور شد: برخی انتقاد می کنند که چرا مستمری مددجویان در اوایل سال افزایش پیدا کرد این قانون پارسال مصوب شد و در اوایل امسال اجرا شد.

وی ادامه داد: یکی از کاندیداها درسال های گذشته گفت یارانه را کم کنیم اما الان می گوید ۳ برابر کنیم . افزایش یارانه امکان نخواهد داشت یا بایدبهای حامل‌های انرژی را زیاد کنیم که مردم نمی پذیرند یا باید هفت، هشت دهک را کم کنیم یا اینکه باید پول از بانک مرکزی بگیریم که این کار هم تورم ایجاد می‌کند.

مشاور اجرایی سازمان برنامه و بودجه کشور اذعان داشت: برای راه آهن گیلان چندین هزار میلیارد اعتبار در این دولت هزینه شد این یعنی اشتغال، ۷۰ نوع خدمات وابسته به ریل است.

ندیمی عنوان کرد: کجای دنیا به نفر دوم کشور خود این‌گونه بی ادبانه می تازند.

وی با اعلام این مطلب که در لاهیجان ۳۴ نفر را بدون هیچ‌گونه مدرکی رد صلاحیت کردند گفت: این‌ها با اعمال سلیقه می خواهند کشور را اداره کنند و جالب این است بعد خود استعفا  می کنند. قانون به هیئت نظارت استان و یا کشور اجازه داده تا نظرات هیئت‌های نظارت شهرستان ها را رد یا تأیید نمایند.

مشاور اجرایی سازمان برنامه و بودجه کشور بیان داشت: برخی به دولت انتقاد می کنند نسبت به سن و سال وزیران و به سن نعمت زاده اشاره می کنند .درحالی‌که هیچ کس محبوبتر، پرکارتر و مطلع تر از نعمت زاده نیست.

وی یادآور شد: اگر برنج گران شد به خاطر حمایت از تولید داخلی بود وگرنه واردرات برنج مانع از گرانی برنج داخلی می شود.

/گیل نگاه

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا