اجتماعیاستان هااسلایدرفوری

دکتر قربانی: طرح تحول نظام سلامت بزرگترین رویداد حوزه درمانی کشور در دولت یازدهم بود

دکتر محمدحسین قربانی

طرح تحول نظام سلامت بزرگترین رویداد حوزه درمانی کشور در دولت یازدهم بود/ ادامه دولت روحانی به نفع کشور است

دکتر «محمد حسین قربانی» نائب رییس کمسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی شهر رشت، ضمن مثبت ارزیابی کردن عملکرد دولت یازدهم، اظهار کرد: من بارها و بارها اعلام کرده ام که ادامه دولت دکتر روحانی از همه جهات به نفع کشور است. وی به سخنان رهبر معظم انقلاب در جمع فرهنگیان اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب انتخابات را موضوعی حیاتی و برآمده از اندیشه مردم سالاری دینی در نظام جمهوری اسلامی دانسته اند و تاکید کرده اند: حضور همه مردم با سلایق مختلف سیاسی در انتخابات ۲۹ اردیبهشت ۹۶، ضامن حفظ اقتدار، ابهت و مصونیت کشور است.

وی بزرگترین دستاورد دولت یازدهم را در حوزه درمان، طرح تحول نظام سلامت بیان کرد و گفت: این طرح یکی از مهمترین اقدامات ارزنده دولت بود که علاوه بر افزایش سطح سلامت جامعه باعث سهولت دسترسی مردم به خدمات درمانی و حذف نگرانی های مردم از هزینه های درمانی شد.
نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس افزود: اجرای طرح تحول نظام سلامت از موفق ترین برنامه های عملیاتی دولت یازدهم در حوزه درمان و سلامت جامعه است که توانسته خدمات بی نظیری را در حوزه بهداشت و درمان به مردم ارائه کند.

وی افزود: به مدد دولت یازدهم تحول اساسی در نظام سلامت و درمان مردم ایجاد شده و بسیاری از مشکلات مردم در این بخش کاهش یافته است.
قربانی گفت: دولت یازدهم اعتبار قابل توجهی را برای کاهش هزینه های درمانی مردم در نظر گرفت و در حال حاضر در بیمارستان ها و مراکز درمانی کشور خدمات درمانی با حضور بهترین پزشکان و کمترین هزینه به بیماران ارائه می شود.

نائب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به افزایش رضایتمندی مردم از اجرای طرح تحول نظام سلامت، اظهار کرد: نباید خدمات ارزنده دولت یازدهم را در حوزه بهداشت و درمان نادیده بگیریم.

قربانی در ادامه افزود: یکی از مهمترین دستاوردهای دولت دکتر روحانی در حوزه سلامت، اجرای طرح تحول سلامت است که در واقع می توان گفت، اجرای این طرح در راستای دستورات و منویات مقام معظم رهبری در خصوص رسیدگی به وضعیت هزینه های درمانی و دغدغه ایشان بود که همیشه اظهار می کردند، که خانواده ها فقط باید درد بیماری را تحمل کنند و مشکل پرداخت هزینه های بالای درمان را نداشته باشند.

قربانی گفت: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری، اگر می خواهیم اقتدار نظام جمهوری اسلامی حفظ شود،باید همه مردم در انتخابات شرکت کنند. وی افزود: موضوع مهم در انتخابات حضور و مشارکت همه مردم در پای صندوق های رای است .

نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس در ادامه ضمن اظهار احترام به افکار و دیدگاه های دیگر کاندایدهای ریاست جمهوری گفت: باید به همه دیدگاه ها و نظرات احترام بگذاریم و نباید فضای کشور را به نفع دشمنان ملتهب کنیم.

قربانی اضافه کرد: تدوام دولت تدبیر و امید باعث می شود که کارهای نیمه تمام این دولت به دست باینانش با تجربه ای بیشتر، به اتمام برسد و معتقدم که تغییر دولت باعث افزایش هزینه های کشور خواهد شد.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا