آخرین خبرهااستان هاخبر داغ

میراث حفظ صندلی! /تبعیت کامل دانشگاه آزاد لاهیجان از مدیریت عالی جدید دانشگاه!

به گزارش تدبیر شرق ، سامان بدر در گیل خبر نوشت: به دنبال یادداشتی از مهدی روحی تحت عنوان« نگاهی به انتصابات دانشگاه آزاداسلامی دردوران پسا هاشمی و…» ( اینجا را بخوانید ) که در آن با نگاهی انتقادی به انتصابات جدید این دانشگاه بعد از درگذشت آیت الله هاشمی و روی کار امدن دکتر ولایتی و فرهاد رهبر از تغییر احتمالی مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی لاهیجان نیز ابراز نگرانی شده بود مدیریت این دانشگاه طی « تابعیت مطلق خودرا از هرگونه تصمیم سازی کلان مسئولان عالی این دانشگاه» اعلام داشت و اظهارات نویسنده را نظرات شخصی خواند..در این بیانیه همچنین «برحمایت همه جانبه واحد لاهیجان از سیاست های جاری دانشگاه آزاداسلامی و انتصابات به عمل آمده در کشور و استان» تاکید شد.

آن چه از فحوای این بیانیه مشخص است تلاش برای حفظ صندلی است که بعد از روی کار آمدن مدیریت جدید دانشگاه آزاد متزلزل شده است. این بیانیه ها یعنی ما از شما تبعیت می کنیم و شما لطف داشته باشید و ما را از این مقام عزل ننمایید. ولی آیا به واقع با مدیریتی که بخواهد خودش را با مدیران همه خط های سیاسی همخوان و هم جهت دانست را می توان اعتماد کرد؟

نویسنده «نگاهی به انتصابات دانشگاه آزاد اسلامی در دوران پسا هاشمی» از میراثی یاد کرد که در حال بر باد رفتن است اما بهتر است بگوئیم بخشی از این میراث نه تنها برباد نمی رود که خودش را با خط جدید نیز وفق می دهد. مثل همه آن ها که می خواهند برای چند صباح مدیریت بیشتر تبعیت خودشان را نشان دهند.

مهدی روحی نیز به بیانیه دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان واکنش نشان داده است (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا