آخرین خبرهااستان ها

کاظمی شهردار لاهیجان خبر داد: برگزاری جشنواره ایده های برتر شهروندی

به گزارش تدبیر شرق ،مسعود کاظمی در گفت وگویی افزود: این جشنواره با هدف مشارکت شهروندان در تصمیم گیری های شهری و استفاده از نظر کارشناسان و متخصصان برگزار می شود.
وی اضافه کرد: معماری، زیباسازی و سیمای منظر شهری،محیط زیست، بهداشت محیط شهری و مدیریت پسماند،ترافیک، حمل و نقل بار شهری، خدمات شهری و فضای سبز، فنآوری اطلاعات و ارتباطات و رسانه، گردشگری، المان های شهری، عمران شهری، فرهنگی و اجتماعی و هنری و ورزشی و موضوعات آزاد شامل سایر ایده های مرتبط با موضوع مدیریت شهری از عنوان های مورد نظر برای این جشنواره می باشد.
وی اضافه کرد: با تشکیل هیات داوران ایده های دریافت شده مورد بررسی قرار گرفته و برترین ها معرفی خواهند شد.
شهردار لاهیجان اظهار کرد: لاهیجان شهری با ویژگی ها و جاذبه های فراوان می باشد که باعث برجسته شدن این شهر نسبت به سایر شهرها شده و تیم مدیریت شهری نیز با تمام توان با استفاده از همه پتانسیل ها و ظرفیت ها برای جهانی شدن این شهر تلاش خواهد کرد.
کاظمی افزود: با تدوین برنامه های چند ساله با حمایت و پشتیبانی اعضای محترم شورای اسلامی شهر و مسولان استان و شهرستان می خواهیم لاهیجان را پرآوازه تر کنیم.
وی افزود: لاهیجان شهری است که سالانه پذیرای بیش از سه میلیون نفر گردشگر بوده و ما در نظر داریم با فراهم کردن شرایط لازم، رضایت شهروندان فهیم و مسافران ارجمند را جلب نماییم./گیل خبر

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا