استان هاتدبیر ورزشی

بعد از افتخار آفرینی قهرمانان ورزشی گیلان؛ عدم پیام تبریک استاندار گیلان/ ضعفی دیگر از روابط عمومی استانداری گیلان

روابط عمومی استانداری گیلان

به دنبال افتخارآفرینی های اخیر ورزشکاران کاراته و قایقرانی گیلان در مسابقات مختلف بین المللی پیام های تبریک مختلفی صادر شده است. اما آن چه جالب توجه است عدم تبریک استاندار جدید به قهرمانان گیلانی است. امری که بار دیگر ضعف اطلاع رسانی روابط عمومی استانداری گیلان را نشان می دهد.

استاندار فعلی گیلان در زمان تصدی پست استانداری در بوشهر برای قهرمانان ورزشی پیام های مختلفی را صادر کرده بود. از جمله پیام تبریک صعود تیم پارس جنوبی به لیگ برتر فوتبال  و یا تیم والیبال دلیران دشتی به لیگ برتر و الیبال  و حتی درباره حضور حسین ماهینی بازیکن بوشهری تیم ملی در میان نفرات اعزامی به جام جهانی فوتبال نیز پیام تبریکی صادر کرده بود. این ها نشان می دهد که  سالاری بی اطلاع و غریبه از افتخارآفرینی های هم استانی های خودش نبوده است و برای این مساله ارزش قائل بوده است.. ولی این که چگونه می شود در مورد افتخارآفرینی های بسیار زیاد ورزشکاران گیلانی پیامی صادر نشود بیشتر به روابط عمومی فعلی استانداری بر می گردد که در انتقال پیام های تبریک کوتاهی می کند و بهانه به دست منتقدان می دهد، وگرنه مشخص است که افتخار آفرینی دو دختر گیلانی در مسابقات امیدهای جهان و همچنین کسب نه مدال قایقرانان گیلانی ارزش بالاتری نیز دارند.

البته باید به همه این ها مدال طلای نازنین ملایی در رقابت های روئینگ تک نفره آسیا و همچنین سحر رمضان پور کاپیتان تیم دراگون بوت ایران در رقابت های جهانی امسال نیز اضافه کرد که همه آن ها شایسته تقدیر و تجلیل هستند و ظاهرا برخلاف رویه کاری روابط عمومی استاندار سابق که از پیام تسلیت برای فوت ناگهانی مهدی تقی زاده در جشن پیروزی روحانی تا تبریک به افتخار آفرینان گیلانی را از نظر دور نداشت روابط عمومی فعلی استانداری گیلان از همه آن ها گذشته است و ظاهرا کارهای مهمتری چون ایستادن در صف اول و قرار گرفتن در دوربین ها برای مدیریت روابط عمومی وجود دارد که بر اساس شنیده ها حتی حضور در دفتر روابط عمومی را در شان خود نمی داند و برخی از کارهای جاری این حوزه از قبیل پیامکهای اطلاع رسانی به اصحاب رسانه به دلیل این عدم حضور مختل گشته است.

هرچه است امیدواریم هرچه سریعتر از افتخارآفرینی قهرمانان گیلانی ما تجلیل به عمل آید و البته گفتنی است که انتظار می رود به سیاق گذشته تنها اعضای یک رشته ورزشی مورد تقدیر قرار نگیرند. اقدامی که باعث می شد امثال نازنین ملایی با وجود کسب مدال طلای آسیایی هرگز پایشان به استانداری گیلان باز نشود.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا