استان هافرهنگی و هنری

بخشدار کیاشهر: در دولت یازدهم و دوازدهم فضای مناسبتری نسبت به گذشته در حوزه رسانه بوجود آمده است

بخشدار کیاشهر

حجت حاجی پور در جلسه هم اندیشی مسوولین اجرایی امنیتی و انتظامی آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر با اصحاب رسانه و جمعی از فعالین فضاهای مجازی گفت

حجت حاجی پور در جلسه هم اندیشی مسوولین اجرایی امنیتی و انتظامی آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر با اصحاب رسانه و جمعی از فعالین فضاهای مجازی گفت: رسالت شما آگاهی بخشی به جامعه است و آنقدر ارزش کار خبرنگاری بالاست که خداوند در کلام الله مجید به قلم قسم یاد میکند.خبرنگاران میتوانند پل ارتباطی خوب، قوی و اثربخشی بین مردم و مسئولین باشندو مشکلات و مصائب جامعه را به گوش مسئولین برسانند.
در دنیای امروز کشورهایی در صدر قرار دارند که از جهت رسانه ایی به روز و آنلاین باشند و نهایت بهره را از فضای رسانه میبرند.
بخشدار بندر کیاشهر تاکید کرد : در دولت یازدهم و دوازدهم فضای مناسبتری نسبت به گذشته در این حوزه بوجود آمده است و تعاملات خوبی هم بین دولتمردان در همه سطوح با اصحاب رسانه وجود دارد‌.


حاجی پور گفت : دو توصیه به اصحاب رسانه و همه کسانی که در فضای مجازی فعالیت میکنند دارم. اول اینکه نهایت دقت را در حوزه خود داشته باشند چون هر مطلبی ارزش خبری ندارد پس باید نسبت به سند و مدرک مطلب مورد نظر حساس بود ؛ چراکه بسیاری از مشکلات از خبرهایی بوجود می آیند که سندیت ندارند و اصولا برمبنای واقعیت استوار نیستند.
دوم اینکه اگر قرار شد در فضای مجازی نقدی از مسئولی صورت گیرد باید دقت شود که نقدی منصفانه و سازنده باشد تا مدیر را بسمت رشد و تعالی سوق دهد نه اینکه در جهت تضعیف و سیاه نمایی اقدام گردد تا بهانه ایی بدست بدخواهان و دشمنان نظام دهیم. همه باید بدنبال آن باشیم که باتوکل به خدا ، وفاق ، همدلی و همصدایی موجبات رشد و توسعه شهرمان را فراهم آوریم نه اینکه باعملکرد اشتباه خود نظام و انقلابی را که پای آن خونها ریخته شده و خون دلها خورده شده زیر سئوال ببریم.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا