استان هاتدبیر ورزشی

نشست خبری مدیرکل اداره ورزش و جوانان؛ عقب نشینی بلد نیستم / در مقابل هجمه ها سکوت می کنم

مدیرکل اداره ورزش و جوانان

اختلاف دیدگاه بین فدراسیون و صدا و سیما باید حل شود.کشوری مانند ایران که توانایی پوشش ۴۰ رشته ورزشی را در المپیک دارد،شاهد مدال آوری در ۴ رشته ورزشی هستیم به طوریکه در این میان گیلان سهم یک مدال را دارد.عقب کشی بلد نیستم اما بنا به فرمایشات حضرت آقا از نرمش قهرمانانه ، این سکوت را هم به آن نرمش قهرمانانه واگذار کنید.

ظهر روز گذشته مسعود رهنما در نشست خبری با خبرنگاران با تاکید بر این موضوع که ورزش باید در سیاست های کلان نظام بیشتر دیده شود اظهار کرد: ورزش و تربیت بدنی از لحاظ کیفی و امکانات همچون کودکی است که بزرگ شده اما هنوز می خواهند او را در گهواره بخوابانند.

وی ورزش را یکی از عوامل اصلی بازدارنده انواع آسیب های اجتماعی ومسائل اخلاقی دانست و گفت: معتقدیم در بحث پیشگیری از بیماری ها سهم خود را از حوزه سلامت دریافت نمی کنیم.
مدیرکل اداره ورزش و جوانان با بیان اینکه اختلاف دیدگاه بین فدراسیون و صدا و سیما باید حل شود بر اقتصادی شدن ورزش تاکید کرد.

رهنما خود را منتقد آیین نامه های ورزشی و اساسنامه ی فدراسیون معرفی کرد و ابراز داشت : در کشوری مثل ایران که توانایی پوشش ۴۰ رشته ورزشی را در المپیک دارد،شاهد مدال آوری در ۴ رشته ورزشی هستیم به طوریکه در این میان گیلان سهم یک مدال را دارد.

مدیر کل اداره ورزش و جوانان از افتتاح پایگاه قهرمانی استان با حضور استاندار در هفته تربیت بدنی که با تلاش های بسیار و تنگناهای مالی به سر انجام رسیده است، خبر داد.
وی افزود : در این پایگاه از تصاویر قهرمانانی چون مرحوم نامجو ، جاسم ویشگاهی و فردین معصومی و یک قاب علامت سوال استفاده شده است که این قاب خالی سبب رغبت و تحریک جوانان در حوزه قهرمانی شود.
مسعود رهنما درباره انتقاد یکی از نمایندگان مجلس در خصوص اینکه هیات های ورزشی ، تبدیل به هیات های سیاسی شده پاسخ داد: من در جایگاه قضاوت نیستم، نمایندگان مجلس حق نظارت و اظهار نظر را دارند البته اظهارات ایشان را کامل مطالعه نکرده ام و نمی توانم نظر بدهم. اگر عیوبی بر ما وارد است قطعا” آن را رفع خواهیم کرد.

رهنما در پاسخ به سوالی درباره اینکه به تازگی مورد در فضاهای مجازی مورد هجمه قرار می گیرد ، گفت : عقب نشینی بلد نیستم اما بنا به فرمایشات حضرت آقا از نرمش قهرمانانه ، این سکوت را هم به آن نرمش قهرمانانه واگذار کنید. به حاشیه ها توجه ای نمیکنم و با عملکرد خودمان پاسخ این حاشیه ها را خواهیم داد.

مسعود رهنما در پاسخ به سوالی در مورد فایل صوتی منتشر شده از وی در ایام انتخابات که واکنش های مختلفی را ایجاد کرد بیان داشت: اگر کسی دوست من باشد و به من بگوید اشتباه و تندروی کردم برای من قابل قبول است اما کسی چنین حرفی زده که خودش سر در آخور بیگانگان دارد و فراری است. مطمئن باشید در مملکت امام زمان دستگاه های نظارتی از بالا بر همه نظارت دارند و تشخیص می دهند چه کسی دل در گرو نظام دارد .
وی با اشاره به اینکه خط قرمز ما نظام و ولایت فقیه است افزود : ما معصوم نیستیم که خطا نکنیم اما مسائل را داخل خودمان حل میکنیم و اجازه سو استفاده را در این حوزه نمی دهیم .

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا