آخرین خبرهااستان ها

دلیل انتشار مطالب کذب علیه مدیران استان چیست؟ / رادیو گیلان…راست یا دروغ

رادیو گیلان

سایت خبری پستچی نیوز، مطلبی را پیرامون واقعیت پشت پرده یکی از کانال های تلگرامی جنجالی و پرحاشیه ماه های اخیر در استان گیلان نوشت که در ادامه عینا منتشر می شود:

یک هفته بعد از انتشار اولین مطلب در مورد ” رادیوگیلان ” و مطرح کردن چند سوال و ارائه‌ی درخواست برای انتشار مدارک محکمه پسند و یا ارائه‌ی آن به پایگاه خبری تحلیلی پستچی نیوز، مدیر رادیو گیلان در پیج خصوصی مسوول این سایت در گیلان ، حاضر و با الفاظی رکیک و فحاشی و در نهایت بی ادبی ، سرپرست گیلان را به قتل و ساقط کردن تهدید نموده که عین متن و تصویر آن موجود و برای برخی بزرگان و مسوولان دولتی در گیلان ارسال شده است.
لازم به یادآوری است که پستچی نیوزبه این اهانت ها و تهدید ها توجهی نخواهدکرد و با قدرت تمام به کار خود ادامه خواهم داد.

مردم گیلان باید بدانند که مسوول رادیوگیلان کیست و چگونه شخصیتی دارد که جواب یک سوال و درخواست را با فحاشی و توهین و تهدید به قتل می دهد !!

رادیوگیلان به درخواست پستچی نیوز علاوه بر این که جواب منطقی و درست نداد سعی کرد با ایجاد رعب و ترس گردانندگان آن را از ادامه باز دارد ! مردم شریف گیلان باید بدانند که بیش از نود درصد گفته ها و نوشته های رادیو گیلان دروغ و تهمت است

مورد اولی که توسط پایگاه خبری تحلیلی پستچی نیوز به طور کامل بررسی شد این بود که رادیو گیلان اتهامی را به استاندار گیلان (دکترنجفی) زده بود و مورد اتهام بطور کامل بررسی و مشخص شد که خبر کاملا دروغ است. اتهام رادیوگیلان این بود که استاندار گیلان مبالغ زیادی را به حساب فرزند پسر خود در کانادا واریز کرده است. با مشاهده اصل شناسنامه استاندار گیلان مشخص شد که استاندار گیلان اصلا فرزند پسر نداشته و در خارج از کشور هیچ نوع حساب بانکی ندارند.

مورد بعدی آن که مهندس اصغریان معاون استاندار گیلان در دوره ریاست خود در سازمان برنامه و بودجه، برادر سرباز خود را به این سازمان آورده و در همان جا استخدام کرده است. که با بررسی کلیه این اتهام و مشاهده مدارک اصلی برادر مهندس اصغریان، این نکته بدست آمد که چهارده سال قبل از اینکه اصغریان رییس سازمان برنامه و بودجه شود ، برادر مهندس اصغریان، خدمت سربازی خود را به اتمام رسانده است.

روش رادیو گیلان همین است.یک خبر بی اهمیت و راست را منتشر می سازد و در کنار آن ، چندین مورد دروغ و اتهام را مطرح می نماید.

موارد دیگری از اتهامات به آیت الله قربانی، دکتریوسف زاده چابک، دکتر متقی طلب، دکتر کریم زاد و کاظم دلخوش بررسی که بیش از گذشته مشخص میشود که مواردی که در رادیو گیلان مطرح میشود ، اکثرا دروغ است. حتی در چندین مورد رادیوگیلان با برخی مدیران تماسی داشته و درخواستی را مطرح کرده است که این مورد در دست بررسی است.

پایگاه خبری و تحلیلی پستچی نیوز با قدرت تمام پا به این عرصه گذاشته و بعد از این مدارک و اسناد معتبر خود در مورد رادیوگیلان و مدیرمسوول خارج نشین آن را منتشرخواهد کرد.

این نوشته کوتاه پیش زمینه انتشار مطالب بعدی است که در روزهای آینده منتشر خواهد شد.

رسالت پایگاه خبری سایت ها و کانال ها ی خبری و خبرنگار این است که جز راست نگویند و اگر موردی بود، با نهایت احترام مطرح نمایند و موجبات تشویش اذهان عمومی را فراهم ننموده و از احساسات پاک مردم جهت رسیدن به مقاصد نادرست خود استفاده ننمایند .با مشاهده سابقه ی این کانال این نکته بدست آمده است که فحاشی، تهمت و توهین کار اصلی رادیو گیلان بوده است.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا