آخرین خبرهااستان هااسلایدرسیاسی

نگاه ویژه / معاون سیاسی به شما می گویند، استاندار شما بشنوید!

احمدی پور

نگاه ویژه – سام سکوتی بداغ : در کنار موسیقی آذربایجان که از غنای بالایی برخوردار است ادبیات ترکی هم دریایی است قعرش ناپدید و برای هر موضوعی عبارتی ضرب کرده اند که ضرب المثل شده است و دهن به دهن گشته تا به ما رسیده، یکی از این ضرب المثل ها داستان عروس و مادر شوهری است که برای تفهیم برخی  مسایل به عروس، آن درخواست ها را از دخترش می کرد که وقتی به خانه ی شوهر رفتی می بایست چنین کنی و چنان، تمثیل دخترم به تو می گویم و عروس تو بشنو این روزها در فضای سیاسی استان ما پر کاربرد شده است.
یکی از سایت های خبری از مدتها پیش معاون سیاسی  استاندار را هدف قرار داده است و از هر فرصتی برای تخریب ایشان استفاده می کند که ان شا الله هدف،خیر است و طبقه ی هفتم را نشانه نگرفته اند !
دوستی در یک گروه تلگرامی مستقیم معاونت سیاسی استاندار را منتسب به جناح راست شمرده بودند و در مقابل آقای احمدی پور از دکتر نوبخت تعریف و تمجید کرده بودند که خدمت ایشان یادآوری کردم که در سال ۷۶ معاون سیاسی در جبهه اصلاح طلبان حضور داشتند و آقای دکتر نوبخت در ستاد آقای ناطق نوری  و اگر تعریف شما از راست، چپ و راست سیاسی است سخت در اشتباه هستید.
در همان پاراگرف تلگرامی ایشان کم کوشی زبان را رعایت کرده بودند و فرمانداران و بخشداران منصوب استانداری مورد لطف و عنایت خودشان قرار داده بودند و آنها را گماشتگان خنثی خطاب کرده بودند که نمی توانند پیام آور اصلاح و اعتدال باشند.
فردای همان روز یادداشتی معاونت سیاسی استاندار را نشانه گرفت و عملکرد ایشان را زیر سوال برد و آرای مردم را ناشی از باور آنها به برنامه های دولت و فعالیت ستاد های دکتر روحانی دانست و هیچ سهمی برای حوزه ی سیاسی قایل نشد که با واکنش گسترده فعالان سیاسی استان مواجه شد و مجبور به یادداشتی بر یادداشت اولیه شد و توضیحاتی به مراتب بی پایه تر و ضعیف تر از یادداشت اولی را ارایه کرد.
دلیلی که به موضوعات یاد شده در یادداشت ها نمی پردازم این است که خاستگاه آن بغض را نه شخصی می دانم و نه نشانی از  بررسی میدانی در ایراد های برگرفته می توان مشاهده کرد ، یک دلیل برای این هجمه ها وجود دارد و همگان می دانند که از سازمان خاصی دستور صادر شده است تا معاونت سیاسی و به تبع آن استاندار را تضعیف کنند تا بستر برای جلوس بر برخی صندلی ها فراهم شود.
اینکه معاون استاندار را تخریب می کنند خیلی تعجب ندارد و شایعات روزهای اخیر سند محکمی است بر چوبین بودن پای استدلال های مدعیان اعتدال، و آقای استاندار این جمله ها مصداق همان “معاون سیاسی به شما می گوییم آقای استاندار شما بشنو” ست که عزم صندلی شما را کرده ایم.

تدبیر شرق :  انتشار مطالب خبری و دریافتی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا