استان هاخبر داغ

نامه سرگشاده ژیلا طبسی روزنامه نگار و فعال اصلاح طلب به ریاست هیات عالی نظارت شوراهای استان

ژیلا طبسی

ژیلا طبسی – کجای دین اسلام نوشته شده که با آبروی مردم این گونه بازی کنند!؟ 

جناب دلخوش مصاحبه تان را امروز خواندم و متاسفانه باید خدمت تان عرض کنم که حرف هایتان حتی اندکی از زخمی را که دشمنان اسلام ونظام مقدس جمهوری اسلامی برما زده اند التیام نبخشید.

 ریاست محترم هیات نظارت استان همانطور که خودتان هم می دانید این اولین باری نیست که بر آبروی زنان و مردان مظلوم سرزمین مان این گونه می تازند و حقوق شهروندی افراد را زیر پا می گذارند؛ رفتارهای غیر انسانی و غیر اخلاقی که عواقب شوم آن ها و تاثیرانکار ناپذیرش بر پیکره ی خانواده و حیثیت افراد و تشویش اذهان عمومی بر کسی پوشیده نیست

جناب دلخوش کجای دین مبین اسلام نوشته شده که آبروی یک فرد مسلمان را با ذکر نام و بندهایی که به نا حق به آن ها زده شده است جلوی چشم عموم بگذارند و آن ها را به قضاوتی نادرست وادار نمایند.

آیا مگر همین هایی که مبادرت به انجام این کار غیر اخلاقی نموده اند همان اقلیت های تمامیت خواهی نیستند که تا منافع شان بر اثرتصمیم گیری های دولت با در نظر گرفتن منافع ملی و منافع نظام جمهوری اسلامی در مبادلات  داخلی و خارجی به خطر می افتد کفن می پوشند و به خیابان ها می ریزند و فریاد وا اسلاما و وا مصیبتا سرمی دهند!؟

 آخر کجای اسلام نوشته شده است که آبروی یک فرد مسلمان را به نا حق در شهر بریزند !!!؟ کجای دین مبین اسلام نوشته شده است که با حیثیت یک زن مسلمان که هم وظیفه ی سنگین  همسری وهم  مادر بودن را به عهده دارد بازی کنند !!؟

جناب دلخوش آیا باید ما هم برای تظلم خواهی و رسیدن فریادمان به شما و دیگر نماینده هایی که نشستند و دست روی دست گذاشتند تا قانون زیرپا گذاشته شود و این اتفاق شوم بیفتد و بعد پایش را امضا کنند  حتما کفن بپوشیم و به خیابان ها بیاییم تا مردم ببینند چه زخمی بر ما وارد شده است که با هیچ چیزی التیام نمی یابد!؟

ریاست محترم هیات نظارت استان ازدیروزکه لیست افراد با بندها و ماده هایی که جلوی اسم شان نوشته شده بود در بعضی رسانه های گمنام و بدون مجوز پخش شد تلفن های مان مورد هجوم تماس های مکرردوستان دلسوزو غیر دلسوز قرار گرفت که بعضی هاشان همیشه دنبال دستاویزی برای تخریب افراد می گردند وبندها و ماده های نوشته شده در جلوی اسم مان را برای ما می خواندند و سوال می کردند این ها چیست که به شما زده اند و این در حالی بود که هنوز نه خودمان خبری از رد صلاحیت مان از فرمانداری دریافت کرده بودیم نه نامه ای به دست مان رسیده بود !

برادربزرگوارم لطفا بفرمایید این بندها چیست که به ما زده اند !!!؟

جناب دلخوش بفرمایید برای احقاق حقوق از دست رفته مان به کجای این مملکت باید پناه ببریم و شکایت مان را بعد از خدا برای چه کسی باید بنویسیم؟ در حالی که گفته اند تا ساعت 12 امشب وقت داریم که خودمان را برای اعتراض به تهران برسانیم !!

جناب دلخوش ما تا به امروز به قانون احترام گذاشته و به آن تمکین کرده ایم از شما انتظار داریم تا از مجاری قانونی شکایت مان را هم بابت رد صلاحیت های غیر قانونی  و هم هتک حرمت افراد و پایمال کردن حقوق شهروندی شان پیگیر باشید تا بیش از پیش دشمنان قسم خورده ی کشور عزیزمان، همان هایی که می خواهند شور انتخابات را با چنین رفتارهای غیر انسانی و غیراسلامی از جامعه بگیرند قبل ازانتخابات رسوا شوند و دشمنی شان برای همه ی همشهریان و دلسوزان واقعی نظام برملا شود

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا