آخرین خبرهااستان ها

مهندس حیدری فرماندار آستانه اشرفیه خبر داد : بهره‌برداری ۸۳ پروژه بااعتباری بالغ‌بر ۲۳۶میلیارد و ۳۴۰ میلیون ریال در این شهرستان

رحیم حیدری

فرماندار آستانه‌اشرفیه در یک نشست مطبوعاتی از افتتاح و بهره‌برداری ۸۳ پروژه بااعتباری بالغ‌بر ۲۳۶میلیارد و ۳۴۰ میلیون ریال در این شهرستان در هفته دولت خبر داد.

به گزارش تدبیر شرق به نقل از جلال شرق ، رحیم حیدری در بک نشست مطبوعاتی با اصحاب  رسانه بابیان اینکه اگر دولت را به معنای حاکمیت بگیریم  همه روزها ، روز دولت است اظهار کرد : هفته دولت که مزین به نام شهیدان باهنر و رجایی  است به یمن برکت این دو شهید بزرگوار ، یک هفته را به نام هفته دولت برای ارائه گزارش از خدمات دولت به مردم اعلام کردند.

نماینده عالی دولت در شهرستان با اشاره به میزان اعتبارات هزینه شده در پروژه‌های یک‌ساله دولت در آستانه‌اشرفیه  گفت: از ۲۳۶میلیارد ریال مبلغ ۴۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال اعتبارات ملی ، ۴۳ میلیارد و ۳۰۰میلیون ریال اعتبارات استانی و ۱۵۱ میلیارد و ۷۰۹ ریال  از سایر ردیف‌های بودجه تأمین‌شده است.

وی از افرایش ۹۵ درصدی بخش خصوصی در سرمایه‌گذاری طی یک سال گذشته خبر داد و افزود : بر اساس سیاست‌های دولت و بر اساس اصل ۴۴ قانون اساسی و کاهش تصدی‌گری دولت  برای خدمات‌رسانی بهتر حاکمیت به مردم ، افزایش سرمایه‌گذاری سبب رونق اقتصادی در منطقه و جذب اشتغال خواهد شد.

حیدری خاطرنشان کرد : تمام تلاش مسئولین شهرستان این است که با همراهی و همدلی خدمات را به‌طور مساوی در بین مردم تقسیم کنیم تا مردم بالسویه از خدمات نظام به‌طور یکسان در سطح شهر و روستا بهره‌مند گردند.

فرماندار آستانه‌اشرفیه با اشاره به برگزاری جشنواره بادام‌زمینی در ۲۳ شهریور در آستانه‌اشرفیه گفت: شهرستان آستانه‌اشرفیه قطب بادام‌زمینی کشور است و این شهرستان این حق را داردکه از حمایت یک تحقیقات بادام برخوردار باشد.

حیدری ادامه  داد: این جشنواره با همان اهداف جشنواره سال گذشته در میدان میوه و تره‌بار آستانه‌اشرفیه برگزار می‌شود و در این مکان صنایع‌دستی و محصولات شهرستان در معرض دید و فروش علاقه‌مندان به شهرستان قرار می‌گیرد

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا