اجتماعیاستان هااسلایدر

فرماندار لاهیجان: بهره‌برداری از چند هتل پنج ستاره لاهیجان در آینده نزدیک

فرماندار لاهیجان

احمدی گفت: درحال حاضر چند هتل پنج ستاره، چهار و سه ستاره در این شهرستان در حال ساخت هستند که بزودی به بهره‌برداری می‌رسند.

به گزارش تدبیرشرق، سیدمحمد احمدی در همایش مدیران و واحدهای اقامتی و گردشگری شهرستان لاهیجان اظهار داشت: مردم با شرکت حداکثری در انتخابات به دنیا ثابت خواهند کرد که با انتخاب مسئولان به هیچ کشور دیگری اجازه دخالت در سرنوشت سیاسی ایران را نمی دهند و این مردم هستند که مقدرات کشور خود را تعیین می کنند.

وی خاطرنشان کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند ما تکلیف داریم که بدون هیچ شائبه ای مردم را به مشارکت حداکثری دعوت کنیم و مردم نیز برای انتخاب افراد معیار دارند تا فرد اصلح را برگزینند.

فرماندار لاهیجان تصریح کرد: مردم ایران در 22بهمن ، روز قدس و در تمامی انتخابات ها ثابت کردند که با هم هستند و در این دوره از انتخابات نیز پای صندوق رای حضور خواهند یافت.

وی ادامه داد: ما به عنوان مجریان انتخابات موظفیم که از آرای مردم صیانت کنیم و همه اعضای شورای تامین و مسئولان امنیتی شهرستان برای برگزاری انتخاباتی امن و مورد اعتماد مردم آماده هستند.

فرماندار لاهیجان در بخش دیگری از سخنانش، از زحمات مسئولان و دست اندرکاران گردشگری لاهیجان در ایام نوروز قدردانی کرد و گفت: در نوروز امسال آمار گردشگران به شهرستان نسبت به نوروز سال قبل 28درصد افزایش نشان می دهد که هدایت و مدیریت این همه جمعیت کار آسانی نیست و با مدیریت جهادی امکانپذیر است.

وی با اشاره به اهمیت فراهم کردن زیرساخت های شهرستان بیان کرد: همه باید کمک کنند تا زیر ساخت های گردشگری لاهیجان فراهم شود که درحال حاضر چند هتل پنج ستاره ، چهار و سه ستاره در این شهرستان در حال ساخت هستند که بزودی به بهره برداری می رسند.

/ایلنا

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا