استان ها

مشاوران جوان کاملا تشریفاتی در ادارات کل و فرمانداری ها بوده اند و اختیاری ندارند/ باید الزام کنیم که مشاوران جوان تصمیم گیرنده باشند

محمدمهدی رهبری املشی مشاوران جوان

بحث مربوط به جوانان همانطور که از ابتدای انقلاب مطرح بوده در حد شعار خلاصه نشده، و حقیقت امر اینست که پیروزی انقلاب اسلامی ما مدیون فداکاری های همین جوانان است.

محمدمهدی رهبری املشی در گفت و گویی با تابناک اظهار کرد: انقلاب اسلامی ما مرهون به صحنه آمدن همه ملت به خصوص جوانان عزیز بود و به خاطر داریم که اوایل انقلاب اغلب مسئولیت ها به جوانان سپرده شد و چه خوب عمل کردند ؛ اما رفته رفته جوانان نسل های دوم و سوم انقلاب به حاشیه رانده شدند.

نماینده سابق مردم رودسر و املش تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب عقیدتی و مبتنی بر دین اسلام است که در زمان پیامبر اکرم هم از جوانان به عنوان فرمانده استفاده می شد.

رهبری افزود: با ارزش ترین سرمایه ملی یک کشور نیروی انسانی جوان است که متاسفانه از انرژی و کارآمدی این قشر در سطوح مدیریتی کشور و استان گیلان خود را محروم ساخته ایم و معتقدم ادامه این روند جوانان استان را دچار بی انگیزگی و افسردگی خواهد کرد.

وی درخصوص استفاده از مشاوران جوان دستگاه های اجرایی استان اظهار داشت: باید از طریق فرمولی اصولی از ظرفیت مشاوران جوان استفاده کرد ؛ باید ردیف بودجه استخدامی برای آن ها اختصاص دهند و هم باید الزام کنیم که مشاوران جوان تصمیم گیرنده باشند در نهاد و ارگانی که مشغول خدمت هستند.

نماینده ادوار مردم رودسر و املش در پایان خاطرنشان کرد: اینکه بگوییم عدم استفاده از ظرفیت مشاوران جوان و عدم استخدام آنان ، کار نمایندگان مجلس بوده و توپ در زمین نمایندگان مردم است را قبول ندارم ، همه کوتاهی کردیم و امیدوارم رییس جمهور محترم اقدام جدی در این خصوص انجام دهند چراکه در این 4 سال واضح بوده که مشاوران جوان کاملا تشریفاتی در ادارات کل و فرمانداری ها بوده اند و اختیاری ندارند.

 /تابناک

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا