استان هااقتصادی

طرح‌های حفظ اشتغال و اشتغال جدید، ازجمله شرایط جدید نام‌نویسی در سامانه بهین یاب

احمد علی شهیدی مدیرعامل شرکت شهرک‌ های صنعتی گیلان

مدیرعامل شرکت شهرک‌ های صنعتی گیلان نیز از آغاز ثبت‌نام متقاضیان واحدهای تولیدی و صنعتی جهت استفاده از تسهیلات بانکی طرح رونق تولید در سامانه بهین یاب خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی گیلان، احمد علی شهیدی مدیرعامل شرکت شهرک‌ های صنعتی گیلان گفت: سامانه بهین یاب برای ثبت‌نام از متقاضیان دریافت تسهیلات بانکی در بخش تولید، بر اساس ابلاغ طرح رونق تولید از سوی وزیر صنعت، معدن و تجارت و دستورالعمل مالی بنگاه‌های کوچک و متوسط سال 96 بانک مرکزی بازگشایی شد.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان گفت: بازسازی و نوسازی صنایع موجود، طرح‌های بالای 60 درصد پیشرفت فیزیکی و طرح‌های حفظ اشتغال و اشتغال جدید، ازجمله شرایط جدید نام‌نویسی در سامانه بهین یاب است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌ های صنعتی گیلان در ادامه در خصوص طرح رونق تولید به اهمیت آن پرداخت و بیان داشت : طرح رونق تولید در قالب بسته ای با همکاری بانک مرکزی طراحی شده که در آن، هر واحدی می تواند محصولات خود را تولید کرده و به فروش برساند.

وی افزود : اگر واحدی به طور مثال چک برگشتی یا بدهی یا مشکلاتی نظیر بیمه، بدهی به سازمان امور مالیاتی و عدم نسبت های مالکانه داشته باشد که همگی مانع دریافت تسهیلات به واحدهای کوچک و متوسط می شود، نادیده گرفته شده تا این واحدها مجدد فعال شود.

شهیدی تصریح کرد: نتیجه اصلی طرح رونق تولید، تثبیت وضعیت اشتغال، افزایش اشتغال و راه اندازی چرخه تولید در واحدهای کوچک و متوسط ثبت نام کننده در سامانه بهین یاب خواهد بود.

وی در پایان تصریح کرد: تولیدکنندگان و صنعتگران به‌منظور ثبت‌نام و استفاده از تسهیلات، با مراجعه به سامانه اینترنتی behinyab.ir بخش تأمین منابع مالی، نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا