آخرین خبرها

ضرورت معرفی پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی / 2018 آغاز درآمد پایدار و اشتغالزایی خواهد بود

معاون رئیس جمهور تاکید کرد:

ضرورت معرفی پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی / 2018 آغاز درآمد پایدار و اشتغالزایی خواهد بود

استان‌ها > آذربایجان شرقی – رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور از عدم تبلیغ رویدادهای مهم در کشور گلایه کرد و گفت: باید تبلیغات و معرفی تبریز 2018 به عنوان پایتخت کشورهای اسلامی با اولویت اطلاع رسانی به مسافران داخلی و خارجی در کل کشور انجام شود.

به گزارش خبرآنلاین از تبریز، زهرا احمدی پور ظهر امروز در نشست مشترک ستاد ملی سیاستگذاری و ستاد برنامه ریزی و اجرایی تبریز ۲۰۱۸ با تاکید بر اینکه حضور معاونان گردشگری سراسر کشور برای برنامه ریزی ضروری است، گفت: برنامه معاونان گردشگری باید در چهار فصل مشخص و با پشتوانه آنها تورهای مسافرتی وارد تبریز شوند.
وی ادامه داد: اگر تقسیم کار بین بخش خصوصی و دولتی انجام نشود کارها به خوبی پیش نخواهد رفت .
احمدی پور توجه به رونق صنعت گردشگری را امری ضروری برای رونق اقتصادی دانست و گفت: اگر می خواهیم به درآمد پایدار و اشتغال برسیم باید فرصت را قدر بدانیم و شروع آن از تبریز 2018 خواهد بود.
رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور با تاکید بر اینکه باید زمان بندی برای برنامه ها و مناسبت های تقویم ملی را شروع کنیم، تصریح کرد: برای دعوت از شهرهای خواهرخوانده تبریز برنامه تقویمی مناسبی وجود ندارد.
وی به اهمیت برنامه ریزی و عدم تداخل برنامه ها در زمان دعوت مهمانان بین المللی تاکید کرد و افزود: باید مهمانان را از هم اکنون دعوت کنیم تا تداخلی در برنامه ها ایجاد نشود.
احمدی پور با اشاره به اینکه تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی باید تبلیغ کننده 2018 باشد، گفت: در اتوبان های تهران و سایر شهرها نیز باید بیلبورد تبریز 2018 نصب شود چرا که کهن شهر تبریز موقعیت استراتژیک تاثیرگذاری در منطقه دارد ولی برنامه ای مدون برای ارتباطی بین نقش ملی، بین المللی و محلی در منطقه وجود ندارد.
اگر در بخش گردشگری برنامه هایی ارائه شود بودجه آن را پیگیری می کنیم.
زهرا احمدی پور، با تاکید بر اینکه در عمل باید ثبت کنیم جزء 10 کشور برتر از لحاظ گردشگری هستیم، افزود: اگر در رویداد 2018 با شکست مواجه شویم، مطمئنا در آینده میزبانی ها و امتیازات زیادی را از دست خواهیم داد.

46

مطالب پیشنهادی

دکمه بازگشت به بالا