استان ها

هر چه گشتیم در این شهر نبود هلی کوپتری!

هلال احمر

اختصاصی تدبیرشرق// یکی از مدیرانی که با سر و صدای بسیار زیادی به مجموعه مدیران استان گیلان اضافه شد مدیری بود که پس از مطرح شدن نام آن بسیاری از نمایندگان مجلس به شدت اعتراض کردند و حتی مسئولین دولتی نیز واکنش های زیادی به آن نشان دادند.

ولی پور مدیرکل هلال احمر که این روزها حرف و حدیث های زیادی درباره آن شنیده می شود در یک دعوای تمام عیار وارد گیلان شد و در نهایت مقرر شد رئیس سازمان هلال احمر کشور برای پذیرش مسئولین استانی قول یک فروند هلی کوپتر را بدهند تا ولی پور در یک فضای پر التهاب وارد استان شود. اینکه پس از آن با سر وصدای زیاد قرار شد در لنگرود زمین تهیه شود و مهرداد لاهوتی که معمولا پیشرو در گرفتن امتیازست با حضور مسئولین کشوری کلنگ محل استقرار هلی کوپتر هلال احمر را در لنگرود با حضور مسئولین کشوری این سازمان زد. خبرنگار تدبیرشرق تمام گیلان را در نوردید ولی اثری از این سر جهازی آقای مدیرکل ندید.

با این کلاه گشاد که سر مردم مظلوم گیلان رفته است حال به گوش می رسد در انتصاب مدیران مخالف دولت نیز گوشی سبقت را گرفته و در تلاش است در فضای گذار دولت یازدهم به دوازدهم چهره های غیرهمسو با دولت را بر مسند کار بنشاند.

شهرستان لاهیجان یکی از شهرهایی است که حامیان دولت توقع دارند یک مدیر همسو و توانمند رئیس این اداره مهم شود. سر صحبت ما با فرماندار شهرستان لاهیجان است تا محکم در مقابل این مدل انتصابات بایستد و تسلیم مدیرانی که خود را مدیون مدیران استانی به خصوص شخص استاندار نمی دانند نشوند و باعث نا امیدی حامیان دولت تدبیر و امید در این شهرستان نگردند.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا