آخرین خبرهااستان هااسلایدرتیتر اول

وعده‌های ناصادق؛ وقتی صادق‌پور به وعده‌های خود عمل نمی‌کند

وعده‌های ناصادق؛ وقتی صادق پور به وعده‌های خود عمل نمی‌کند

به گزارش اختصاصی تدبیرشرق، صادق صادق‌پور شهردار فعلی لنگرود، چهارمین کاندیدایی است که از سوی شورای شهر دور ششم به استانداری معرفی شده بود ولی سه نفر اول یا تایید نشدند و یا انصراف دادند و صادق‌پور چهارمین گزینه‌ای بود که مهر تایید استاندار بر روی نام وی زده شد. شهرداری لنگرود که از آغاز فعالیت دور ششم شورای شهر به مدت بیش از ۱۵ ماه با سرپرست اداره می‌شد.

جناب شهردار اهدافی را به عنوان برنامه آتی خود، عنوان نموده ولی تا بدین لحظه به هیچ وجه من الوجوه نتوانسته افکار عمومی شهرستان لنگرود را با عملکرد خود اقناع کند‌.

او شهردار شهری است که روزگاری پروژه های کلانی را به خود دیده و شهردارهای قدری، آن پروژه‌ها را مدیریت و به سرانجام رسانده‌اند.

او که با رزومه ای ضعیف توانست شهردار لنگرود شود، قول حل مشکل خیابان آزموده را داد ولی تا بدین لحظه ضمن پیشرفت ولی به پایان نرسیده.

علاوه بر آن محیط زیست و بازیافت پسماند را دو معضل اصلی شهر معرفی نمود و برای آن راهکار ارائه کرد اما شاهد تغییرات ملموسی در حوزه های یاد شده نبودیم.

کارخانه کمپوست لنگرود نیز با اینکه دستگاه‌ها خریداری شده اما هنوز شروع به کار نکرده است.

سگ های بلاصاحب را دغدغه مردم شهر خواند و قول رسیدگی در اسرع وقت را داد و حل این‌ کار را از مدتی پیش آغاز کرده و تا کنون ادامه دارد.

هکذا شهردار صادق‌پور ، اقدام به نصب بیلبور عملکرد در سطح شهر نمود که با واکنش منفی افکار عمومی به صورت جدی مواجه گشت و عملکرد وی را کوچیک تر از آن شمردند که احتیاج به بیلبورد تبلیغاتی داشته باشد!

 

// علی بزرگ بشر

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا