آخرین خبرهااسلایدر

خودروی حامل تریاک در گیلان توقیف شد

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر گیلان از دستگیری یک قاچاقچی موادمخدر و کشف بیش از ۹۴ کیلوگرم تریاک در شهرستان رودسر واقع در شرق گیلان خبر داد.

به گزارش تدبیرشرق، از پایگاه خبری پلیس گیلان، سرهنگ علی احمدپور روز چهارشنبه اظهار کرد: در پی دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت یک قاچاقچی در زمینه تهیه و توزیع موادمخدر در سطح استان گیلان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: پس از انجام تحقیقات نامحسوس و همکاری پلیس مبارزه با موادمخدر رودسر، صحت موضوع محرز و خودرو سمند تاکسی متهم حین تردد در این شهرستان متوقف شد.

وی از کشف ۹۴ کیلو و ۵۰۰ گرم ماده مخدر از نوع تریاک در بازرسی از این خودرو خبر داد و بیان کرد: در این خصوص متهم ۳۸ ساله دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

این مقام انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: تقدیم شهدا و جانبازان زیادی در راه مبارزه با موادمخدر توسط مجموعه انتظامی، بیانگر تلاش گسترده و مجاهدانه پلیس در این راه است و کارکنان سبز پوش فراجا در این مسیر از جان خود گذشته‌اند تا بتوانند از ورود مواد افیونی به کشور جلوگیری کنند.

شناسایی انبار لباس‌های قاچاق در رشت

بنا به گزارش دریگری از این پایگاه ، رئیس پلیس امنیت اقتصادی گیلان از کشف بیش از ۶ میلیارد ریال لباس قاچاق در بازرسی از یک انبار در شهرستان رشت خبر داد.

سرهنگ محمد خوش‌خلقت اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با انجام تحقیقات و تحت نظر قراردادن سوژه ی مورد نظر، انبار یک واحد صنفی که داخل آن تعداد زیادی لباس قاچاق دپو شده بود را مورد شناسایی قرار دادند.

وی افزود: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز به آدرس این مکان اعزام و در بازرسی از آن‌، ۲ هزار و ۱۵۰ ثوب انواع پوشاک و البسه خارجی قاچاق را کشف کردند که ارزش تقریبی این کشفیات طبق نظر کارشناسان، ۶ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال اعلام شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی گیلان بیان‌ کرد: در این خصوص متهم ۴۶ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

/ایرنا

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا