آخرین خبرهاتدبیر ورزشی

بازی‌های مرگ و زندگی برای فوتبال گیلان

رقابت‌های لیگ دسته اول با استرس بالایی برای نمایندگان فوتبال گیلان از ساعت ۱۹:۱۵ دقیقه در ۸ شهر کشور به‌طور همزمان آغاز می‌شود.

به گزارش تدبیرشرق، شهرداری آستارا و داماش گیلان نمایندگان فوتبال گیلان در لیگ یک امروز دیدارهای حساسی را پشت سر خواهند گذاشت. از ساعاتی دیگر بار دیگر هیجان در فوتبال ایران آغاز می‌شود و به همین دلیل تیم‎‌های حاضر در لیگ دسته اول خیلی زود تمرینات خودشان را برای حضور قدرتمندانه در سال جدید آغاز کردند و برخلاف تیم‌های لیگ برتری تعطیلات ۳.۴ روزه را هم تجربه نکردند.
در پایان هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ دسته اول که روز ۲۶ اسفندماه برگزار شد، شاهد نتایج جالب توجهی بودیم که در پایین جدول هم دریا موفق به کسب یک پیروزی ارزشمند در مصاف با تیم ته جدولی خوشه طلایی شد و شهرداری آستارا هم شکست خورد.

داماش گیلان- مس شهربابک؛ فرار از پرتگاه سقوط

در این مسابقه آبی‌پوشان شهر گیلان در خانه به دنبال کسب سه امتیاز هستند. شاگردان علی نظرمحمدی اصلا شرایط خوبی در جدول رده‌بندی ندارند و برای رهایی از رتبه‌هایی پایین جدول رده‌بندی و سقوط چاره‌ای جز کسب امتیاز ندارند. در سوی مقابل مس شهربابک با سرمربیگری قاسم شهبا در میانه جدول حضور دارد. آن‌ها را نه خطر سقوط تهدید می‌کند و نه شانس زیادی برای صعود به لیگ برتر دارند.

سایپا-شهرداری آستارا؛ جنگ صعود و بقا

در این مسابقه که در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار می‌شود، دو تیم انگیزه‌های فراوانی دارند؛ شاگردان مجتبی سرآسیایی اگرچه فاصله‌ای ۱۴ امتیازی با صدر جدول دارند، همچنان امیدوار به لغزش تیم‌های بالای جدول و رسیدن به آن‌ها برای صعود هستند و در سوی دیگر تیم شهرداری آستارا با یاشین مربی بومی خود به دنبال فرار از سقوط است. آن‌ها چند مرتبه در فصل‌های اخیر چنین وضعیتی را تجربه کرده‌اند، اما در فصل جاری مشکلات مالی آن‌ها را احاطه کرده و کارشان برای بقا بسیار سخت‌تر به نظر می‌آید. آستارایی‌ها در حال حاضر با ۱۹ امتیاز رتبه پانزدهم جدول رده‌بندی را در اختیار دارند و در سوی مقابل سایپا با ۳۸ امتیاز رتبه پنجم جدول رده‌بندی را به نام خودش زده است.
به گزارش فارس، قبل‌ از آغاز مسابقات بیست و پنجم داماش گیلان در رتبه هفدهم و شهرداری آستارا در رتبه پانزدهم جدول هجده تیمی لیگ یک قرار دارند.
/فارس

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا