آخرین خبرهااستان ها

شهردار رشت در آیین تقدیر از اصحاب رسانه ؛ رسانه ها رکن اصلی حفظ آرامش و تداوم شرایط کاری در مدیریت شهری هستند/ اجرای پروژه های شهری رشت با پیشرفت فیزیکی مناسب

شهردار رشت گفت: رسانه ها رکن اصلی حفظ آرامش و تداوم شرایط کاری با دوری از حواشی در مدیریت شهری هستند.

به گزارش تدبیرشرق، آیین تقدیر از اصحاب رسانه که تلاش های شورای اسلامی شهر و مجموعه شهرداری را که طی سال جاری به شهروندان انعکاس دادند امروز پنجشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ با حضور محمدحسین واثق کارگرنیا رئیس شورا، هادی رمضانی نایب رئیس شورا، سیدحسین رضویان رئیس کمیسیون توسعه پایدار شورا، حسن کریمی کرنق رئیس کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورا، سید شمس شفیعی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورا، رضا عاشری عضو هیئت رئیسه شورا، مهیار سماکچی ریاست کمیسون عمران وحمل نقل شورای اسلامی شهر رشت،مسعود عباس نژاد رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورا، نادر حسینی عضو شورای اسلامی شهر، رحیم شوقی شهردار، محمدباقر بشردانش معاون خدمات شهری و محیط زیست شهردار و علی خانواده محجوب رئیس سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری رشت در سالن رحمدل مجتمع خاتم الانبیا (ص) رشت برگزار شد.

*رسانه ها رکن اصلی حفظ آرامش و تداوم شرایط کاری در مدیریت شهری هستند.

شهردار رشت در آیین مذکور با عرض سلام، ادب و احترام خدمت اصحاب رسانه اظهار کرد: خدمت اعضای شورای اسلامی شهر به ویژه ریاست شورا که در این جمع صمیمی حضور یافتند، قدردانی می کنم.

رحیم شوقی با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی به ویژه شهدای استان گیلان، افزود: حلول ماه مبارک رمضان را تبریک عرض می کنم و امیدوارم از فیوضات این ماه عزیز بهره مند شویم.

وی با تبریک و تهنیت به مناسبت فرا رسیدن سال جدید و عید نوروز، بیان کرد: سالی که بر ما گذشت، سالی پر از فراز و فرود برای مدیریت شهری بود و مجموعه مدیریت شهری رشت با پشتوانه محکم شورای اسلامی شهر با کنار گذاشتن حواشی و مسائل روزمره و همچنین با برنامه ریزی دقیق توانست کارنامه قابل قبولی را برای ارائه در پایان سال داشته باشد.

شهردار رشت، اطلاع رسانی اصحاب رسانه را سبب نزدیکی بیش از پیش مجموعه مدیریت شهری با مردم دانست و گفت: امیدوارم اقدام هایی که طی سال ۱۴۰۲ در مجموعه مدیریت شهری صورت گرفت توانسته باشد رضایت نسبی شهروندان را که در سنوات گذشته دچار سختی هایی در سطح شهر شدند، را فراهم کرده باشد.

شوقی با بیان اینکه قرار گرفتن مردم در کنار شورا و شهرداری برای ایجاد فضای کار و تلاش در شهر بسیار حائز اهمیت است، تصریح کرد: وجود فضای آرام، بستر مناسب و مساعد برای کار و تلاش است که باید در مجموعه شهری ایجاد و حفظ شود.

وی، سال ۱۴۰۲ را آغازی برای یکسری فعالیت ها در سطح شهر رشت عنوان کرد و یادآور شد: در سال ۱۴۰۳ به طور قطع تکمیل برنامه ها زمان و همراهی بیشتری را از طرف مردم می طلبد و این امر با کمک اصحاب رسانه محقق می شود.

شهردار رشت با اشاره به اینکه اصحاب رسانه سبب ایجاد تعامل بین مدیریت شهری با مردم هستند، اذعان کرد: به طور قطع اجرای هر برنامه ای در سطح شهر با سختی هایی همراه است و مشکلاتی را برای مردم ایجاد می کند که با کمک رسانه ها در راستای شناساندن اقدام های انجام شده توسط شهرداری موجب همراهی مردم با مجموعه مدیریت شهری می شود.

شوقی، پشتیبانی اعضای شورای اسلامی شهر در اجرای پروژه های رشت را مهم ذکر کرد و افزود: پیشرفت فیزیکی پروژه های شهری در حال احداث رشت که در سال جاری آغاز شده، دارای پیشرفت فیزیکی مناسب و قابل دفاع بوده و حتی از برنامه زمانبندی جلوتر است.

وی با بیان اینکه پروژه های تقاطع های غیر همسطح از زیر زمین و حفاری به شمع ها روی زمین رسیده است، اظهار کرد: اجرای پروژه های مذکور به ستون ها و تیرها رسیده و اوایل سال آینده نمود بیشتری خواهند داشت.

شهردار رشت به تداوم اجرای پروژه های گذشته شهرداری اشاره کرد و افزود: فعالیت هایی که در حوزه فرهنگی توسط همکاران بنده انجام شده، سال آینده با قوت ادامه می یابد ضمن اینکه برنامه های موثری در حوزه پسماند انجام شده است.

شوقی با تاکید بر حمایت اصحاب رسانه در تداوم فعالیت های مجموعه مدیریت شهری رشت، بیان کرد: به طور قطع رسانه ها با دوری از حواشی رکن اصلی حفظ آرامش و تداوم شرایط کاری با پرداختن به اقدام های انجام شده در مدیریت شهری هستند.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا