آخرین خبرهااستان هااسلایدرخبر داغسیاسی

زنگ انتخابات مجلس استاندار گیلان بین رای اولی‌های بندرانزلی

انتخاباتاستاندار گیلان در هنرستان دخترانه شرف بندرانزلی بین دانش آموزان، از اهمیت انتخاب اصلح، مشارکت پرشور و ایفای نقش مردم در سرنوشت خودشان گفت.

دکتر اسدالله عباسی در زنگ انتخابات مجلس بین دانش آموزان این هنرستان ، در خصوص اهمیت و جایگاه مجلس شورای اسلامی، انتخابات اصلح و نقش آفرینی رای اولی‌ها در این عرصه سخن گفت و دانش آموزان هم از استاندار گیلان سئوالاتی در خصوص وظایف و عملکرد مجلس شورای اسلامی پرسیدند.

استاندار در جمع صمیمی دانش آموزان با اشاره به اهمیت انتخابات و گزینش نمایندگانی اصلح، گفت: مجلس جایگاه محوری در عرصه قانون گذاری دارد پس باید با شناخت نامزد‌ها، افرادی با تخصص و دانش لازم، متعهد و اصلح را راهی مجلس شورای اسلامی کرد.

دکتر اسدالله عباسی با بیان اینکه قشر‌های مختلف مردم، ۱۱ اسفند با حضور در پای صندوق‌های اخذ رای، سرنوشت آینده کشور را رقم می‌زنند، افزود: در این انتخابات ، رای اولی‌ها که برای نخستین بار فرصت قانونی حضور در انتخابات را به دست آورده اند در تعیین سرنوشت خود نقش خواهند داشت.

وی با اشاره به شور و نشاط رای اولی‌ها، اضافه کرد: جوانان رای اولی با اندیشه‌های پاک در انتخاب نمایندگانی اصلح برای مجلس شورای اسلامی نقش موثری دارند و باید آگاهانه نقش آفرینی کنند.

استاندار گیلان همچنین از نمایشگاه دستاورد‌های دانش آموزان هنرستان شرف بندرانزلی بازدید کرد.

/خبرگزاری صداوسیما

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا