آخرین خبرهااسلایدر

رقبای بهروزی فر بیشتر شدند؛ معرفی کاندیدهای مطرح فومن و شفت

به گزارش تدبیرشرق، رقبای بهروزی فر بیشتر شدند؛ معرفی کاندیدهای مطرح فومن و شفت:

خلیل بهروزی فر

خلیل بهروزی‌فر نماینده فعلی فومن و شفت 47 هزار رای در دوره گذشته به دست آورد و نزدیک 20 هزار بیشتر از ناصر عاشوری! ولی بخش عمده این آرا سلبی علیه عاشوری بود و دیگر بعید است چنین اتفاقی بیفتد. با این حال همچنان مدعی نخست انتخابات است و همه در ابتدا باید درباره وی  صحبت کنند.

حمیدرضا امام پناهی

امام پناهی از نیروهای نزدیک به دولت رئیسی است که البته در فومن به خاطر شهادت سه برادرش در دفاع مقدس شناخته شده است. وی سابقه فرمانداری رضوانشهر و رشت را در کارنامه دارد. حضور وی موجب ریزش بخشی از حامیان حزب اللهی بهروزی‌فر شده است.

شاهین علیزاده

عضو دو دوره شورای چهارم و پنجم فومن در سال 97 از مقام خود استعفاء داد تا معاون عمرانی فرمانداری فومن شود و چهار سال در این سمت باقی ماند. علیزاده در دوره چهارم شورا رای اول فومن را کسب کرد.

علی علیدوست

دیگر عضو شورای شهر فومن در دوره‌های چهارم و پنجم که همیشه علاقه‌مند به حضور در مجلس است. وی در انتخابات دوره دهم در حوزه انتخابیه رشت ثبت‌نام کرد و به خبرنگاران گفت که زادگاه اصلیش در رشت است.

غلامرضا خاکسار

 غلامرضا خاکسار سابقه عضویت در شورای سوم رشت را داشت که همزمان با اتهامات علیه اعضای شورا مدتی دستگیر و بعدها تبرئه گردید. وی در دوره پنجم شورا نیز در رشت با شعار «خاکسار شهر باران» کاندیدا شده بود که ده هزار رای کسب کرد.

خاکسارها در دوره دهم حامی افتخاری و در دوره یازدهم حامی ناصر عاشوری بودند.

کریم معصومی

سید کریم معصومی پیش از کاندیداتوری رئیس یکی از شعبه های دادگستری شهرستان رشت  بود. عدم احراز صلاحیت وی توسط هیات نظارت استان عجیب بود. وی نیز  در شفت می‌تواند موجب ریزش آرای بهروزی‌فر شود.

فاضل فاضل نیا

فاضل‌نیا بعد از تاییدصلاحیت به عنوان دبیر حزب اعتدال و توسعه در فومن و شفت منصوب شد و احتمالا کاندیدای این جریان در انتخابات جاری باشد. وی یک بار به عنوان نماینده علی البدل در شورای شهر فومن انتخاب شد و بعد رئیس آموزش و پرورش فومن شد.

تقی موسویان

یار سابق ناصر عاشوری در دوره دهم کاندیدای انتخابات شد و حدود 11 هزار رای کسب کرد و چهارم شد. در این دوره در غیاب عاشوری ممکن است بخش بیشتری از آرای شفت به سمت موسویان سرازیر شود.

/جارستان

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا