آخرین خبرهااسلایدر

دلیل تأخیر در تعویض رایگان مخازن فرسوده CNG تاکسی ها چیست؟

تاکنون تعدادی از تاکسی‌ها برابر فرایندی که تعریف کرده‌ایم توسط اتحادیه شناسایی شده و به مجموعه گاز خودرو فهرست آنها ارائه شده است و در مراکز تعویض مخزن نوبت دهی شده‌اند و نهایتا نسبت به تعویض اقدام کرده‌اند ولی به دلیل کمبود منابع کمی کار با وقفه و تأخیر انجام می شود.

به گزارش تدبیرشرق، مدیرعامل اتحادیه حمل و نقل مسافر شهری کشور با اشاره به اینکه در حال حاضر تعدادی از تاکسی‌ها در فرایند کار تعویض رایگان مخزن فرسوده سوخت CNG کار را انجام داده‌اند، گفت: سرعت تعویض رایگان مخازن با تخصیص منابع توسط سازمان برنامه و بودجه افزایش پیدا می‌کند.

مرتضی ضامنی در گفت‌وگویی، در تشریح روند تعویض مخازن فرسوده سوخت CNG تاکسی‌ها، گفت: اتفاق خوبی در مصوبه شورای اقتصاد روی داد که اجازه داده شد مخازن کارکرده تاکسی‌ها که تاریخ مصرف آنها منقضی شده یا در فرایند اخذ معاینه فنی به علت آسیب دیدگی مخازن، امکان استفاده ندارند و باید تعویض شوند این امکان ایجاد شود تا به صورت رایگان نسبت به تعویض مخازن اقدام کنند.

وی افزود: در همین راستا همکاری خوبی با مجموعه گاز خودرو از زیرمجموعه های وزارت نفت شکل گرفته است و مجموعه‌ای هستند که مسئولیت مدیریت و راهبری این موضوع را دارد.

مدیرعامل اتحادیه حمل و نقل مسافر شهری کشور ادامه داد: تاکنون تعدادی از تاکسی‌ها برابر فرایندی که تعریف کرده‌ایم توسط اتحادیه شناسایی شده و به مجموعه گاز خودرو فهرست آنها ارائه شده است و در مراکز تعویض مخزن نوبت دهی شده‌اند و نهایتا نسبت به تعویض اقدام کرده‌اند ولی به دلیل کمبود منابع کمی کار با وقفه و تأخیر انجام می شود.

ضامنی تأکید کرد: پیگیری انجام داده‌ایم که ان‌شاءالله منابع لازم توسط وزارت نفت و از سوی سازمان برنامه و بودجه تخصیص داده شود که کار با سرعت بیشتری انجام شود. در حال حاضر تعدادی از خودروها در فرایند کار تعویض رایگان مخزن کار را انجام داده‌اند، ولی سرعت کار به دلیل مشکلات منابع با کندی مواجه است که امیدواریم با حل این مشکل شاهد تداوم این فرایند برای رانندگان تاکسی باشیم.

/ایسنا

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا