آخرین خبرهااستان ها

آیا کاندیدای اصلاح طلبان رشت در انتخابات دوره دهم مجلس تغییر حوزه خواهد داد

شنیده ها از ستاد سید محمد حسن واحدی واعظ حاکی از آن است ،کاندیدای مورد حمایت اصلاح طلبان با توجه به عدم مشارکت اکثر احزاب و شخصیت های اصلاح طلب در مرکز استان به حوزه ی انتخاباتی شفت و فومن برود تا مگر بتواند از پایگاه رای سنتی خویش در محل زادگاه پدری بهره مند […]

به گزارش تدبیرشرق، شنیده ها از ستاد سید محمد حسن واحدی واعظ حاکی از آن است ،کاندیدای مورد حمایت اصلاح طلبان با توجه به عدم مشارکت اکثر احزاب و شخصیت های اصلاح طلب در مرکز استان به حوزه ی انتخاباتی شفت و فومن برود تا مگر بتواند از پایگاه رای سنتی خویش در محل زادگاه پدری بهره مند شود.
واحدی واعظ  ،یکی از فرزندان سادات پر نفوذ و بسیار مورد احترام  منطقه ی شفت و فومن است.
البته علت این تغییر حوزه ی احتمالی شاید به عدم تایید صلاحیت کاندیداهای اصلاح طلب شفت و فومن یعنی افتخاری و جماعتی مربوط باشد که این نامزد اصلاح طلب رشتی را مایل به تغییر حوزه ی کرده تا شاید بتواند با تلفیق نظر اصلاح طلبان آن منطقه و پایگاه رأی سنتی خانوادگی  شانس خود را  بیازماید.

در صورت حضور واحدی واعظ ،شاهد رقابت جذابی بین این کاندیدای اصلاح طلب رشتی با نامزدهای اصولگرای شهرستان های شفت و فومن خواهیم بود.
شایان گفتن است ،دکتر سید حسن واحدی، در انتخابات دوره ی دهم مجلس شورای اسلامی به لطف حضور در لیست امید، نفر ششم شهرستان رشت و خمام شد و توانست نزدیک به ۳۴۰۰۰ نفر را متقاعد کند نام او را در تعرفه رای بنویسند
/گیلان بهتر نوین

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا